Kan man købe katvig og småfolk metervarer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

bullerbassen

Fenja09 skriver:

Det ville være alt for dyrt, at købe sengetøj for at klippe op og så sælge. Prøv at søg på TS under "Småfolk stof", så kommer der er en del annoncer frem både på små stofpakker og metervarer

http://www.trendsales.dk/search?q=sm%C3%A5folk%20stof

/Fenja

Skal bestemt ikke gøre mig klog på det , syntes bare at have hørt man ikke kan.

Hvad hedder den butik i Aalborg , for det er ikke langt fra mig 

Anmeld

9. april 2012

Skouboe

Fenja09 skriver:

Det ville være alt for dyrt, at købe sengetøj for at klippe op og så sælge. Prøv at søg på TS under "Småfolk stof", så kommer der er en del annoncer frem både på små stofpakker og metervarer

http://www.trendsales.dk/search?q=sm%C3%A5folk%20stof

/Fenja

Hverken småfolk eller katvig sælger metervarer - det du kan købe på TS ER sengetøj - jeg har købt det flere gange.

Hvis du køber et sæt småfolk sengetøj i voksen bliver prisen ca. 125 kr pr. meter og det er ikke dyrt.

Anmeld

9. april 2012

Fenja09

bullerbassen skriver:

Skal bestemt ikke gøre mig klog på det , syntes bare at have hørt man ikke kan.

Hvad hedder den butik i Aalborg , for det er ikke langt fra mig 

Den hedder vist nok Abrakadabra - den ligger bagom Føtex. Flovt at jeg har boet så mange år i Aalborg og stadig ikke kender gaderne hehe De sælger stort set kun mærketøj til børn.

Ja, og køber man det i forretning, så spare man selvfølgelig porto på TS, men tror det er billigere pr meter at købe det derinde.

/Fenja

Anmeld

9. april 2012

bullerbassen

Fenja09 skriver:

Den hedder vist nok Abrakadabra - den ligger bagom Føtex. Flovt at jeg har boet så mange år i Aalborg og stadig ikke kender gaderne hehe De sælger stort set kun mærketøj til børn.

Ja, og køber man det i forretning, så spare man selvfølgelig porto på TS, men tror det er billigere pr meter at købe det derinde.

/Fenja

Hi hi kender det godt bor i en lille flække , og har boet her det meste af mit liv uden at kende vejnavnene..

Kender butikken har været der et par gange, har ikke set de sælger stof. Det må jeg da prøve

Anmeld

9. april 2012

Fenja09

Skouboe skriver:

Hverken småfolk eller katvig sælger metervarer - det du kan købe på TS ER sengetøj - jeg har købt det flere gange.

Hvis du køber et sæt småfolk sengetøj i voksen bliver prisen ca. 125 kr pr. meter og det er ikke dyrt.

Ok, men hvis det er sengetøj folk køber og klipper op, så synes jeg da bare at det er meget mærkeligt at en annonce ( og der er jo mange) kan sælge til over 300 mennesker og derudover, så oplyser sælger at det skal oplyses hvis stoffet skal bruges til sengetøj....hvorfor så ikke bare købe et sæt sengetøj.

Nå, men anyways man kan nu købe stoffet i Abrakadabra inde i Aalborg.

/Fenja

Anmeld

9. april 2012

Fenja09

bullerbassen skriver:

Hi hi kender det godt bor i en lille flække , og har boet her det meste af mit liv uden at kende vejnavnene..

Kender butikken har været der et par gange, har ikke set de sælger stof. Det må jeg da prøve

Ja, jeg har boet størstedelen af mit liv i Kbh, men har da boet i Aalborg i nogle år efterhånden, så burde da vide lidt hehe

Nå, men prøv at kigge der hvor de har sengetøjet liggende - jeg tog noget frem fordi jeg ville kigge sengetøj, men det jeg tog frem var stof - bilder jeg folk noget ind er det bestemt ikke med vilje, så undskylder hvis det er forkert

/Fenja

Anmeld

9. april 2012

Isabella_mor

jeg har set at der er en på trendsales der har både småfolk og katvig metervare..!!

Anmeld

10. april 2012

Nea85

isabellamor skriver:

jeg har set at der er en på trendsales der har både småfolk og katvig metervare..!!

Ja
Det var der også en i tråden, der fortalte. Og 150 pr. meter er vel en ok pris

Anmeld

10. april 2012

Isabella_mor

Nea85 skriver:

Ja
Det var der også en i tråden, der fortalte. Og 150 pr. meter er vel en ok pris

Jeg syntes godtnok det er dyrt, så er det billigere at købe sengetøjet og sy af det i stedet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.