SUK - min elskede barnevogn skal have nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Aurinko

Jeg har lagt min elskede røde Oddervogn til salg, fordi min lille pige er vokset fra den.

Og indrømmet, det er lidt fjollet, men jeg bliver faktisk trist over, at der ikke er en, der har købt den her i påsken.

Har været så uendelig glad for min fine barnevogn, og så måtte den gerne få et nyt liv hos en anden familie, der også synes, at den er fantastisk.

Eller er jeg bare den eneste i kongeriget, der elsker rød?

Kan godt se, at sort er mere praktisk. Men rød er nu skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

2babygirls

Aurinko skriver:

Jeg har lagt min elskede røde Oddervogn til salg, fordi min lille pige er vokset fra den.

Og indrømmet, det er lidt fjollet, men jeg bliver faktisk trist over, at der ikke er en, der har købt den her i påsken.

Har været så uendelig glad for min fine barnevogn, og så måtte den gerne få et nyt liv hos en anden familie, der også synes, at den er fantastisk.

Eller er jeg bare den eneste i kongeriget, der elsker rød?

Kan godt se, at sort er mere praktisk. Men rød er nu skøn

må jeg se den i rød ??? Har en i sort men vidste jeg at vi kun kunne få piger havde jeg da overvejet en tøse farvet vogn

Anmeld

9. april 2012

Aurinko

Tak for knuset.

Barnevognen ligger herinde under babyudstyr, men jeg kan ikke finde ud af at linke til billederne i annoncen.

Det er nok også fordi det er lidt trist, at hun er vokset fra den. Har haft mange gode stunder med den vogn.

Og nu hvor beslutningen om at sælge så er taget, må den også gerne bare komme 'af vejen', så jeg kan give slip og komme videre.

Anmeld

9. april 2012

Troldemommi

Den er rigtig fin, jeg elsker også rød :-)

Hvis jeg skulle give et bud på hvorfor den ikke er solgt endnu er det måske at man gerne vil bruge den samme barnevogn til alle sine børn, da de er ret dyre, og tror ikke der er så mange der vil have en rød barnevogn hvis de får en dreng.

Men flot det er den altså :-)

Monica

Anmeld

9. april 2012

Kamulla

er ikke gravid.. men må indrømme at vognen ikek ville være noget for mig.. er ikke vild med rød.. der skal nok komme en køber, men skal have tålmodighed.. jeg solgte ikke Noahs sorte Emmaljunga over få dage.. der gik nok 2 uger.. trods den stod som ny og med en masse tilbehør

Anmeld

10. april 2012

Ellie79

Vi havde en flot rød odder barnevogn til min datter, men da vi boede på 47kvm uden så meget opbevaringsplads solgte vi den da hun voksede fra den, tror den var til salg et par dage så var den solgt - Så der skal nok komme en køber..

pøj pøj med salget

Anmeld

10. april 2012

Frk.S

Hvor er den fin.
Men jeg ville selv være tilbageholdende med at købe barnevogn i rød, da jeg satser på at bruge den til flere børn - og det kan jo ske man får en dreng næste gang.

Men den ser rigtig fin og velholdt ud. Og det lader da til at være en god pris med alt det udstyr til. Så mon ikke du nok skal få den solgt på et tidspunkt. Har du også prøvet at sætte den til salg i Den Blå avis eller lign.?

Held og lykke med salget.

Anmeld

10. april 2012

Aurinko

tak for jeres opmuntrende ord.

Jeg vidste, at jeg skulle have en pige, og kun hende, så derfor havde jeg ikke betænkeligheder med en rød vogn. Og jeg har ELSKET at rulle ture med den og alt udstyret i matchende farver.

Med alle de gode timer, jeg har haft i selskab med min barnevogn, vil jeg ikke fortryde farven nu, selvom den nok var nemmere solgt, hvis jeg havde købt en sort...

Jeg krydser fingre. Der må være andre vordende pigemødre derude

Anmeld

10. april 2012

Aurinko

AnjaB skriver:

Vi havde en flot rød odder barnevogn til min datter, men da vi boede på 47kvm uden så meget opbevaringsplads solgte vi den da hun voksede fra den, tror den var til salg et par dage så var den solgt - Så der skal nok komme en køber..

pøj pøj med salget

Det lyder beroligende. Hvor solgte du din barnevogn henne?

Anmeld

10. april 2012

Ellie79

Aurinko skriver:

Det lyder beroligende. Hvor solgte du din barnevogn henne?

Vi havde vores til salg på dba og gul og gratis, tror det var den sidste vi solgte den igennem. Har været inde og se din og den er virkelig også fin og du har meget udstyr med. Vi solgte vores for 4500,- og havde slet ikke så meget udstyr som dig. Men den var så også kun brugt et års tid. Jeg gjorde det at jeg betalte for at få annoncen øverst da det blev weekend, der er rigtig mange der kigger der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.