Er ved at gå amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Puha ja hvor starter man jeg er enlig mor til to som virkelig har været ramt  af meget sygdom pt...

Jeg har her til aften igen måtte til lægevagten da mit en barn har udslæt i munden om munden og på kroppen og hævet op forneden og det samme er igang med den anden også...

Er for inder 2 mdr siden været indlagt med den en i 

Manager en uge med noget af det samme og de sage der så nu gik længe ind de ville få det igen men nej nej nu på den en gang til og lægevagten kunne slet ikke forstå det....

De skal så i behandling i 24 timer ind de må komme afsted altså ikke smitter mere....

Jeg bliver så hjemme ved dem i morgen og håber de er ok ellers må jeg så ser men nu der flere det klager over jeg ikke ringer en fra min familie hjem og passer dem så jeg kan passe mit arbejde da de andre er sygislev arbejder eller sådan...

Men er det kun mig der syntes det er forkert at ringe en hjem

Det tager 4 timer at komme hjem for den mulighed jeg havde og personen er taget op for at besøge sin forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

9. april 2012

Mamalou

Det lyder som en rigtig hård omgang, især når du står alene med hele trækket. 

Nu ved jeg ikke helt hvad dine børn fejler, men med hensyn til at blive hjemme eller ej, så ville jeg gøre op med mig selv, hvad jeg havde det bedst med. Hvis jeg ville være bekymret, og dette alligevel ville påvirke mit arbejde, så ville jeg blive hjemme. Ellers ville jeg nok tage på job, såfremt det var muligt.

God bedring med dine guldklumper

Vh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.