Spil til Nintendo ds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

frkrbj

lassemor07 skriver:

Undskyld jeg lige svare
Lasse fik sin i samme aldre og han har været/ er rigtig glad for sin
Han har lært og bruge den og det er utroligt som lære nemme så små børn er
Er rigtig glad for han har den når vi skal køre i tog når han skal op til sin Far

Det er merefordi vores pige spiller meget på ipaden, og har været i tvivl om hun overhovedet vil få glæde af sådan en maskine. Hun spiller en del men bruger især også tid på youtube til små film.. Og det det kan den jo ikke.. Tror bare vi holder os til ipaden, nu ser vi om interessen for en Nintendo er der hos evt venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Mumto3

frkrbj skriver:

Det er merefordi vores pige spiller meget på ipaden, og har været i tvivl om hun overhovedet vil få glæde af sådan en maskine. Hun spiller en del men bruger især også tid på youtube til små film.. Og det det kan den jo ikke.. Tror bare vi holder os til ipaden, nu ser vi om interessen for en Nintendo er der hos evt venner

Hvordan klare I det med små børn og Youtube?

Vores børn går også på Youtube og der ligger bare så meget L*RT derinde også. Det er fint nok de ser barbapapa (på fransk, japanskt osv) men når de søger på uskyldige ting som f.eks. Lego, så kommer der engang imellem noget helt vildt op. Har også prøvet at de så på video af fisketure, og efter at have set småfisker i med børn, så kom der pludselig sådan noget med en der fangende en haj og spiste benet af manden.

Nå, det blev en lang smørre, men jeg synes bare det er rigtig svært, hvis man ikke sidder ved siden af dem, og det gør jeg ikke.

Anmeld

10. april 2012

frkrbj

Mumto3 skriver:

Vores børn går også på Youtube og der ligger bare så meget L*RT derinde også. Det er fint nok de ser barbapapa (på fransk, japanskt osv) men når de søger på uskyldige ting som f.eks. Lego, så kommer der engang imellem noget helt vildt op. Har også prøvet at de så på video af fisketure, og efter at have set småfisker i med børn, så kom der pludselig sådan noget med en der fangende en haj og spiste benet af manden.

Nå, det blev en lang smørre, men jeg synes bare det er rigtig svært, hvis man ikke sidder ved siden af dem, og det gør jeg ikke.

hmm, jamen vi har lagt dem ind som favoritter- tror jeg det hedder, og så er hun mest på dem og ser de samme film.

jeg kan jo for det meste høre om det er film hun må se, men ja det er da smuttet.. Hun er ikke alene og jeg er altid i nærheden når hun bruger den. For jo der er meget møg derinde.. 

Anmeld

10. april 2012

chael

Disney prinsesse spil.

Little pet shop

Silke/pixiline

Og den dur

*C

Anmeld

10. april 2012

trunte89

Maise86 skriver:

Hvad betyder lige? 

Hvad går det der silke spil ud på ?

Lite modellen kan spille de gamle gameboy advance spil. Valgte den model, da jeg synes ds spillene er ret dyere. Advance spillene kan man ofte købe brugt til en 10 er.

Slke er en masse små spil. Bl.a. Huskespil, puslespil, tegne og sange.

Anmeld

10. april 2012

Maise86

Mumto3 skriver:

Isabella bruger også ipad meget til youtube. Hun ved hvad hun må se og ikke må se. Hvis der er noget hun er i tvivl om spørger hun. 

Hun finder også selv film, men er så dygtig nu at hun sagtens selv kaN sidde med den  

Tak for svaromkring Nintendo. Jeg kan mærke at hun er meget glad for at hun nu har sin egen i stedet for vires iPad. 

Anmeld

10. april 2012

Maise86

trunte89 skriver:

Lite modellen kan spille de gamle gameboy advance spil. Valgte den model, da jeg synes ds spillene er ret dyere. Advance spillene kan man ofte købe brugt til en 10 er.

Slke er en masse små spil. Bl.a. Huskespil, puslespil, tegne og sange.

Det er også den vi har Hvor køber du brugte spil henne?

Anmeld

10. april 2012

trunte89

Maise86 skriver:

Det er også den vi har Hvor køber du brugte spil henne?

Har købt på div. Loppemarkeder, ellers er er også en del på guloggratis og dba

Anmeld

15. april 2012

Alexander&Lærke

Min søn spiller mariokart og han elsker det, han har mange andre med det er sætså et hit, mend et er jo med biler og racerløb ved ikke om det går til en lille pige....

Anmeld

15. april 2012

chael

Silke, Disney prinsesse spil, little pet shop.

Og evt mariokart. Det hitter herhjemme til vores 3 årige og datter på knap 6 år

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.