Må jeg se Jeres malerier???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Nadia&Daniel

Hey Ladies

Nu er vi ved at være trætte af helt hvide vægge, og vil gerne have lidt farver at se på..

Dette skal gøres med malerier - malet af min svigerinde. Mangler dog lidt inspiration til hvad der skal være på dem..

Så må jeg se hvad I har på Jeres vægge i hjemmet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Nadia&Daniel

Ingen malerier

Anmeld

9. april 2012

banana3

Nadia&Daniel skriver:

Ingen malerier

Vi har ingen malerier på væggen, men en hel væg med billeder af familie og venner, og hvad vi har set på vores rejser 

Anmeld

9. april 2012

Nadia&Daniel

banana3 skriver:

Vi har ingen malerier på væggen, men en hel væg med billeder af familie og venner, og hvad vi har set på vores rejser 

Sådan en væg har vi planer om uden i gangen

Anmeld

9. april 2012

banana3

Nadia&Daniel skriver:

Sådan en væg har vi planer om uden i gangen

det kan bestemt anbefales, og gæsterne bruger gerne tiden på at studere billeder, og det gode er, at de nemt og biligt kan skiftes ud Jeg har længe godt kunne tænke mig et stort verdens kort, men det gik vi lidt fra igen

Anmeld

9. april 2012

lukasmor

Jeg har dette maleri af min søn oppe og hænge på min væg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2012

Nadia&Daniel

Lukasmor skriver:

Jeg har dette maleri af min søn oppe og hænge på min væg

Hvor fint

Anmeld

12. april 2012

Nadia&Daniel

Har I slet ikke noget på væggene

Anmeld

12. april 2012

Mette.

Nadia&Daniel skriver:

Hey Ladies

Nu er vi ved at være trætte af helt hvide vægge, og vil gerne have lidt farver at se på..

Dette skal gøres med malerier - malet af min svigerinde. Mangler dog lidt inspiration til hvad der skal være på dem..

Vi har ikke nogle malerier, men vi har en stor kopi af en plakat fra "100 steder du skal se før de forsvinder".

Det er den her:  http://www.100places.com/shop/plakat20thebatterynewyorkcityusa/

Vi er vilde med New York herhjemme og har været der 4 gange, også betyder den noget helt specielt for os, så derfor var det jo oplagt.

Anmeld

12. april 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nadia&Daniel skriver:

Hey Ladies

Hey 

Har pt. 3 billeder hængende som jeg selv har lavet, vil meget gerne vise dig dem, men det bliver først senere at jeg kan tage billeder 

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.