Hold dog op en ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2012

An&Jo

Efter en påske fyldt med familie tamtam, og børn der skiftevis skændtes og elsker hinanden, så er det godt nok mærkeligt at sidde hjemme i sin egen lejlighed og kun være Johannes og jeg igen.. Siden torsdag har vi nemlig været vores egen lille familie på 4..

Men bonussønnen er afleveret ved sin mor, kæresten er kørt på arbejde, og ja nu sidder jeg her, for Johannes har sovet i en lille times tid nu..
Men sikke stille der er..
Tænk sig man kan savne larm?? Men det gør jeg altså, dog glæder jeg mig over tanken at de kommer ud til os i næste weekend, for der skal Johannes jo fejres.. Han bliver jo hele 2 år på onsdag, så på lørdag skal der holdes fødselsdag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

KKeKenKendKendeEfter en påske fyldt med familie tamtam, og børn der skiftevis skændtes og elsker hinanden, så er det godt nok mærkeligt at sidde hjemme i sin egen lejlighed og kun være Johannes og jeg igen.. Siden torsdag har vi nemlig været vores egen lille familie på 4..

Men bonussønnen er afleveret ved sin mor, kæresten er kørt på arbejde, og ja nu sidder jeg her, for Johannes har sovet i en lille times tid nu..
Men sikke stille der er..
Tænk sig man kan savne larm?? Men det gør jeg altså, dog glæder jeg mig over tanken at de kommer ud til os i næste weekend, for der skal Johannes jo fejres.. Han bliver jo hele 2 år på onsdag, så på lørdag skal der holdes fødselsdag..

Kender godt det med at der pludselig er for stille, men lyder som om i har haft en dejlig påske

Tænk 2 dage så er det 2 år siden vi fik vores guld i armene vi fejrede Lærke i lørdags

Anmeld

9. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Kender godt det med at der pludselig er for stille, men lyder som om i har haft en dejlig påske

Tænk 2 dage så er det 2 år siden vi fik vores guld i armene vi fejrede Lærke i lørdags

ja det er helt vildt at der allerede er gået 2 år

Men det er nu også ret fedt..

Vores påske har været helt fantastisk, kan ikke bede om mere.. er blevet budt velkommen tilbage til den gamle svigerfamilie med åbne arme, og glade ansigter, de alle var rigtig glade for at se mig igen, så det var fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.