AnnaKJ skriver:
Kære baby.dk-brugere 
Jeg forlader jer for en stund. Har tænkt over det længe, har dog slået det hen, men nu kan jeg mærke at jeg trænger til det.
Har det sku ikke særlig godt. Jeg tuder pt. over alt lige for tiden, ja selv en dum kommentar fra en anonym bruger herinder får mig til at græde snot 
Lærke har en træls periode med mange anfald og opkastninger - og det tager vildt hårdt på os lige nu. Vi var vågen nærmest non-stop i nat 
Er så træt hele tiden, har idag lagt i min seng og skiftevis sovet og været lidt vågen, til kl 15
Ikke skide sundt gætter jeg på.
Er overhovedet ikke sulten, føler ikke sult og har slet ikke lyst til mad, har virkelig svært ved at spise lige pt. 
Aner ikke om det er hormoner der gør det, men skal til JM på onsdag, så tror jeg tager mig en snak med hende om hormonerne kan påvirke mig så meget som de gør?
Tror bare jeg har behov for at være mig selv lidt, uden en masse imput fra min omverden og ja desværre .. uden baby.dk, som jeg ellers holder så meget af 
Ved ikke rigtig hvad jeg finder på, men noget må der da gøres?
Jeg er nok online ind imellem (skal da se hvordan det går med jer), men vælger ikke at deltage i nogle debatter eller oprette nogen 
Men kære alle sammen, jeg håber i fortsat vil have det går og hygge om hinanden herinde.
Jeg vil savne jer i min hverdag, men dukker nok på et tidspunkt op igen 
Kram til jer alle!