Farvel baby.dk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

AnnaK89

wamse skriver:

Held og lykke med det hele, og en kram og mange tanker herfra

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

AnnaK89

4kløver skriver:

Øv da. Ville ønske jeg var tæt på dig så ville komme og hjælpe dig med lærke så du og manden kunne få sovet.. Håber du kommer til at skrive igen.

Tak det er rigtig pænt af dig og havde helt sikkert benyttet mig af det  

Anmeld

9. april 2012

AnnaK89

Babymor2010 skriver:

Held og lykke  Det er okay at tage en pause fra det hele indimellem, men du skal i hvert fald være velkommen til en kigger herinde 

Håber du snart er tilbage 

Tak 

Håber hurtigt at jeg kommer igen.

Men bare det at I sender alle de kram får mig til at tude  Selvfølgelig på den gode måde

Anmeld

9. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

æv håber snart i alle sammen har det bedre... kommer til at savne dig

I lige måde søde 

Men følger dig på sidelinjen Både med baby og bryllup 

Anmeld

9. april 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

I lige måde søde 

Men følger dig på sidelinjen Både med baby og bryllup 

det må du også meget gerne men vil stadig glæde mig til at du er tilbage med fuld energi

Anmeld

9. april 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det må du også meget gerne men vil stadig glæde mig til at du er tilbage med fuld energi

Anmeld

9. april 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Kære baby.dk-brugere 

Jeg forlader jer for en stund. Har tænkt over det længe, har dog slået det hen, men nu kan jeg mærke at jeg trænger til det. 

Har det sku ikke særlig godt. Jeg tuder pt. over alt lige for tiden, ja selv en dum kommentar fra en anonym bruger herinder får mig til at græde snot 

Lærke har en træls periode med mange anfald og opkastninger - og det tager vildt hårdt på os lige nu. Vi var vågen nærmest non-stop i nat 

Er så træt hele tiden, har idag lagt i min seng og skiftevis sovet og været lidt vågen, til kl 15  Ikke skide sundt gætter jeg på.

Er overhovedet ikke sulten, føler ikke sult og har slet ikke lyst til mad, har virkelig svært ved at spise lige pt. 

Aner ikke om det er hormoner der gør det, men skal til JM på onsdag, så tror jeg tager mig en snak med hende om hormonerne kan påvirke mig så meget som de gør?

Tror bare jeg har behov for at være mig selv lidt, uden en masse imput fra min omverden og ja desværre .. uden baby.dk, som jeg ellers holder så meget af 

Ved ikke rigtig hvad jeg finder på, men noget må der da gøres?

Jeg er nok online ind imellem (skal da se hvordan det går med jer), men vælger ikke at deltage i nogle debatter eller oprette nogen 

Men kære alle sammen, jeg håber i fortsat vil have det går og hygge om hinanden herinde.

Jeg vil savne jer i min hverdag, men dukker nok på et tidspunkt op igen 

Kram til jer alle! 

God bedring Jeg håber du får det bedre snart, og kommer tilbage VI ses snart 

Anmeld

9. april 2012

Barbamama

Er ked af at høre du har det sådan... Og ikke mindst at Lærke har det så skidt... Sender dig et stort kram og håber snart at humøret vender og appetitten kommer tilbage

Anmeld

9. april 2012

Nessie

Stakkels dig, det er vist rigtig hårdt lige nu, men synes det er fint at du skal til JM lige om lidt, så må du få en god snak med hende. Måske en snak med lægen også ville være godt? Du skal i hvert fald ikke gå alene og have det sådan.

Håber du får en god pause, og snart kommer tilbage med ny energi

Anmeld

10. april 2012

serinasmor

tag du bare en pause

du vil være savnet - men jeg regner med du kommer tilbage med fornyet energi

Jeg håber Lærke og den lille ny har det godt og at lægen/JM kan finde ud af hvorfor du er så træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.