Søger gallakjole!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.289 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. april 2012

bobbles

Hej ved godt jeg har skrevet en gang før, men prøver igen jeg søger en gallakjole alle andre farver end hvide, og mindste str skal nok være omkring L - XL håber at der er nogen der ligger inde med en flot kjole og som i har lyst til at sælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

celkt

Frøken Christiansen skriver:

Hej ved godt jeg har skrevet en gang før, men prøver igen jeg søger en gallakjole alle andre farver end hvide, og mindste str skal nok være omkring L - XL håber at der er nogen der ligger inde med en flot kjole og som i har lyst til at sælge

jeg har da i hvert fald en, - den er lys koboltblå nærmest, og i sådan noget tyndt let gennemsigtigt i flere lag oven på hinanden i skørtet, og med silkebroderi i blomster på overdelen. Små knapper hele vejen ned foran.

Jeg har haft den hængene længe, nypris var 1300 kr i sin tid. Brugt 1 gang.

Det er en 46, men en lille str.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2012

bobbles

søger noget lignende denne her, dog ikke i farve, men sådan en kjole der slutter lige oppe over brysterne

Anmeld

9. april 2012

celkt

søger noget lignende denne her, dog ikke i farve, men sådan en kjole der slutter lige oppe over brysterne

ja, det kan jeg ikke klare...

Anmeld

9. april 2012

Piva

Jeg har en sort corsage til salg, som har været brugt 2 gange ved bryllup. Superfed mede n lækker nederdel til. Er på min profil

Anmeld

10. april 2012

KLN

Jeg ligger inde med en sort gallajkole. Den er meget elegant og enkel med lille vandfald over brystet og sølv spæde og spagettistropper.

Den er brugt to gange og kostede omkring 1500. Jeg vil gerne sælge den for 600 kr.

Anmeld

10. april 2012

bobbles

Piva skriver:

Jeg har en sort corsage til salg, som har været brugt 2 gange ved bryllup. Superfed mede n lækker nederdel til. Er på min profil

Hej kan ikke se din kjole inde på din profil hvor ligger der et billede af den?

Anmeld

10. april 2012

bobbles

KLN skriver:

Jeg ligger inde med en sort gallajkole. Den er meget elegant og enkel med lille vandfald over brystet og sølv spæde og spagettistropper.

Den er brugt to gange og kostede omkring 1500. Jeg vil gerne sælge den for 600 kr.

Hej jeg tror desværre den er lidt for lang til mig :-) er kun 163 høj :-)

Anmeld

10. april 2012

bonnie81

jeg har denne i en str 42

Anmeld

10. april 2012

bobbles

bonnie81 skriver:

jeg har denne i en str 42

den er rigtig sød men desværre nok lidt for hvid, det skal nok hellere være lidt mørkere farve end hvid da bruden jo er i hvidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.