1 måned allerede :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. april 2012

wmillapigenw

så blev min søn 1 måned idag, det er slet ikke til at forstå at han er allerede er 1 måned?!

at det er 1 måned siden jeg lå med veer & fik den skønneste søn ud af det!

at det er 1 måned siden jeg fik ham op på maven og så ham for første gang? 

at det er en måned siden jeg fik min bedste oplevelse i mit liv!

for 1 måned siden vejede han 3050 gram & var 49 cm. - & fik ham vejet i tirsdags & der vejede han 3850 gram & er sikkert nok vokset et par centimeter siden han var 14 dage, for da han var 14 dage var han 52 cm lang.

jeg ammer ham stadigvæk en måned efter. - han sover som en drøm om natten efter min mening. han sover fra omkring kl. 20 til mellem 23-24 og så sover han igen til mellem 3:30-4:15 & så til mellem 6:30-7:30 igen

han er begyndt at sige mange lyde & ligesom han snakker til mig! han er begyndt at intressere sig for lydene omkring ham. hvis jeg ligger ham på maven og han kigger den ene vej, så hvis jeg ryster et af hans legetøj på den anden side af hovedet så vender han hovedet for at kigge.

her kommer også lige nogle dejlige billeder af prinsen!- der hvor han har det lyseblåt tøj på - med det bamsehoved på tøjet er fra idag, de andre er fra da han er på sygehuset, undtaget den hvor han er i bad 

hav en forsat god mandag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Mizz-sommer

stort tillykke med ham..

jah tiden flyver bare afsted...

min bliver også snart fire mdr er slet ikke til at forstå..

hvor er han bare kær :d

Anmeld

9. april 2012

wmillapigenw

Mizz-sommer skriver:

stort tillykke med ham..

jah tiden flyver bare afsted...

min bliver også snart fire mdr er slet ikke til at forstå..

hvor er han bare kær :d

tak! 

& ja den flyver bare derud af! det er slet ikke til at forstå det allerede er 1 måned siden!

& hihi ja han er bare herlig! han kommer med så mange sjove ansigter & man smiler bare af ham hver gang

Anmeld

9. april 2012

ledermus

hvor er han fin...

Anmeld

9. april 2012

lycly

Årh hvor er han skøn!

Og ja, det er ufatteligt så hurtigt tiden går, når man får barn!

Anmeld

9. april 2012

wmillapigenw

ledermus skriver:

hvor er han fin...

tak!

Anmeld

9. april 2012

wmillapigenw

LunaLykke skriver:

Årh hvor er han skøn!

Og ja, det er ufatteligt så hurtigt tiden går, når man får barn!

takker 

& ja kan kun give dig ret! troede ikke det gik så hurtigt når man fik barn!

Anmeld

9. april 2012

Janni.

Skønne skønne Malte 

Anmeld

9. april 2012

Krussedulle

wmillapigenw skriver:

så blev min søn 1 måned idag, det er slet ikke til at forstå at han er allerede er 1 måned?!

at det er 1 måned siden jeg lå med veer & fik den skønneste søn ud af det!

at det er 1 måned siden jeg fik ham op på maven og så ham for første gang? 

at det er en måned siden jeg fik min bedste oplevelse i mit liv!

for 1 måned siden vejede han 3050 gram & var 49 cm. - & fik ham vejet i tirsdags & der vejede han 3850 gram & er sikkert nok vokset et par centimeter siden han var 14 dage, for da han var 14 dage var han 52 cm lang.

jeg ammer ham stadigvæk en måned efter. - han sover som en drøm om natten efter min mening. han sover fra omkring kl. 20 til mellem 23-24 og så sover han igen til mellem 3:30-4:15 & så til mellem 6:30-7:30 igen

han er begyndt at sige mange lyde & ligesom han snakker til mig! han er begyndt at intressere sig for lydene omkring ham. hvis jeg ligger ham på maven og han kigger den ene vej, så hvis jeg ryster et af hans legetøj på den anden side af hovedet så vender han hovedet for at kigge.

her kommer også lige nogle dejlige billeder af prinsen!- der hvor han har det lyseblåt tøj på - med det bamsehoved på tøjet er fra idag, de andre er fra da han er på sygehuset, undtaget den hvor han er i bad 

hav en forsat god mandag!

Ih hvor er han skøn han har nogle virkelig dejlige øjne! .. Min lille guldklump blev 1 måned i lørdags, og jeg syntes også bare at tiden er fløjet afsted min basse vejer 5200 g og måler 58 cm (4480 g og 56 cm ved fødslen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.