ååh hvor gør det ondt indeni!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2012

wmillapigenw

ååh hvor er det bare pisse svært ligenu! har en mormor der er dødsygt, hun har kræft! & det er i hele kroppen nu! & ligenu som det ser ud så har hun ikke længe tilbage! det er så pisse hård at se hende sådan! har været inde og besøge hende idag, og hun er kortåndet nu, lyder som om nogen gange at hun holder op med at trække vejtet  hun tager dybe vejrtrækninger hun ligger bare og stirrer, lidt ligesom når hun kigger på en så kigger hun igennem en og hun falder sådan lidt hen, hvor hun så lige vågner op til verden engang imellem og skal tjekke om man stadigvæk er her hun spurgte til hvor hendes mor er henne & skal hendes mor har været død i mange år. hun ligger bare og lider ligenu ;/ det lidt ligesom hun ikke tør ligge sig til at sove, som om hun er bange for ikke at vågne igen 

det værste er min mor syntes ikke jeg skal tage ind og besøge hende mere fordi hun bare får det værre og værre og jeg skal ikke se hende sådan. på den ene side kan jeg godt se at det er bedst men på den anden side er det også bare så svært ikke at skulle derind  - men kan godt se det er for at beskytte mig selv fra at se hende lide, så jeg ikke husker hende for det, men kun husker hende for de gode ting.

min mormor betyder bare alt!

det hårdeste er bare at jeg er sådan set nybagt mor, har en dreng på 1 måned idag. & er overlykkelig over jeg har fået ham, er så glad for ham & elsker ham overalt på jorden.  - men det er bare så svært at finde ud af om man skal være glad eller ked af det. for er både overlykkelig og ulykkelig på samme tid  hvor er det bare pisse hård & svært det her!

min mor har altid været der for mig, har boet ved hende flere gange & sidste gang var sidste år  hvor jeg blev nød til at flytte hjem fordi hun skulle have kemo og jeg var gravid - så ville ikke risikere noget for mit barn 

ville ønske livet ikke var så uretfærdeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

roenlund

har ikke mange ord men et kram skal du have

Anmeld

9. april 2012

wamse

Åhh for pokker, sender dig lige en masse kram herfra

Anmeld

9. april 2012

wmillapigenw

roenlund skriver:

har ikke mange ord men et kram skal du have

tusinde tak! det varmer 

Anmeld

9. april 2012

wmillapigenw

wamse skriver:

Åhh for pokker, sender dig lige en masse kram herfra

tusinde tak de varmer

Anmeld

9. april 2012

Janni.

får helt tårer i øjene. Jeg føler så meget med dig min ven. Min egen mormor døde også af kræft.  Desværre ligner din og min historie så meget hinanden, bortset fra at jeg ikke var gravid dengang. 

Hvis du føler for at besøge hende, og sige farvel/på gensyn, så gør det! Jeg har fortrudt så meget gange at jeg aldrig fik sagt ordentlig farvel. 

Du ved hvor jeg er hvis du har brug en snak/støtte. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.