Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fortælle om den klub vi har lavet for enlige mødre!?
En klub for man kan skrive frit om løst og fast uden at risikere det kan googles af personer der ikke behøver læse det man skriver
Der er ikke gang i klubben, men jeg håber at der snart kommer lidt aktive brugere derinde (og til Jer der allerede er derinde - SE SÅ AT KOMME I SVING )
Ved ikke om linket virker, men her kommer det!
https://www.baby.dk/Klubber/de-enlige-moedres-klub_45.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: fortælle om den klub vi har lavet for enlige mødre!? En klub for man kan skrive frit om løst og fast uden at risikere det kan googles af personer der ikke behøver læse det man skriver Der er ikke gang i klubben, men jeg håber at der snart kommer lidt aktive brugere derinde (og til Jer der allerede er derinde - SE SÅ AT KOMME I SVING ) Ved ikke om linket virker, men her kommer det! https://www.baby.dk/Klubber/de-enlige-moedres-klub_45.aspx
An&Jo skriver: skal man ikke være plusmedlem for at være med i grupper??
skal man ikke være plusmedlem for at være med i grupper??
nej, men du skal være plus for at kunne skrive i dem
Caroline86 skriver: nej, men du skal være plus for at kunne skrive i dem
An&Jo skriver: ja så nytter det jo ikke så meget at melde sig derinde.. :/
ja så nytter det jo ikke så meget at melde sig derinde.. :/
nogle kan jo godt få noget ud af at læse med se at andre måske har været igennem det samme som de selv sidder med eller lign....
Og måske nogen vil oprette sig som plus'er for at kunne deltage aktivt derinde maybe maybe.... og ellers er der nok nogle der er plus'er allerede
Hej Caroline.
Jeg er medlem i gruppen og ville forledenskrive et indlæg der inde. Desværre kan man ikke skrive indlæg der inde, hvis man ikke er plus medlem
Det kan være derfor der ikke er mere aktivitet der inde?
Mvh line
trunte24 skriver: Hej Caroline. Jeg er medlem i gruppen og ville forledenskrive et indlæg der inde. Desværre kan man ikke skrive indlæg der inde, hvis man ikke er plus medlem Det kan være derfor der ikke er mere aktivitet der inde? Mvh line
jo, det kan godt ske det er noget af grunden, men jeg er næppe den eneste med plus derinde!?
Kan være min lille kampagne virker eller at nogle flere køber et plusmedlemskab så de kan skrive derinde..
PT skriver: Må man lure i gruppen, inden jeg bestemmer mig for at blive plus medlem (som ville være den eneste grund til det umiddelbart)?Jeg ER enlig mor - endda til to
Må man lure i gruppen, inden jeg bestemmer mig for at blive plus medlem (som ville være den eneste grund til det umiddelbart)?Jeg ER enlig mor - endda til to
ja, selvfølgelig må du det
Alle enlige er velkomne derinde, skrev bare den her tråd for at få lidt gang i klubben
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128