Hvad kan jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et barn der er syg!

han har været snotte de sidste 14 dage, har i den forbindelse fået ham lyttet på af en læge inden påske hvor der ikke var noget.

Men så her i påsken har han fåret det være, han har lagt på grænsen til feber. han har hostet meget og i de sidste dage har han "raleret". han har sovet en  del i løbet af dagen og været vågen mange gange om natten da han hoster en del. og det er svært og få mad i ham( han vill helst have youghourt), i går kastede han op da han var blevet puttet og har bare grædt meget i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg har et barn der er syg!

han har været snotte de sidste 14 dage, har i den forbindelse fået ham lyttet på af en læge inden påske hvor der ikke var noget.

Men så her i påsken har han fåret det være, han har lagt på grænsen til feber. han har hostet meget og i de sidste dage har han "raleret". han har sovet en  del i løbet af dagen og været vågen mange gange om natten da han hoster en del. og det er svært og få mad i ham( han vill helst have youghourt), i går kastede han op da han var blevet puttet og har bare grædt meget i nat.

Jeg ville smutte til vagtlægen

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

Ring til lægen igen imorgen

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

9. april 2012

Nessie

Du kan hæve hovedgærdet på sengen, så det bliver lidt nemmere at få luft, og så skal du nok ringe til lægen igen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.