8 uger hvor meget søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Mussen2

Hvor meget sover jeres små poder? Har fået en sovetrold denne gang og tænker på om de mon kan sove for meget. Han grå kold efter 1-1,5 times vågen tid. Det var ikke just sådan med min datter så lad mig hører hvordan jeres børn sover/ er vågen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Hvor meget sover jeres små poder? Har fået en sovetrold denne gang og tænker på om de mon kan sove for meget. Han grå kold efter 1-1,5 times vågen tid. Det var ikke just sådan med min datter så lad mig hører hvordan jeres børn sover/ er vågen

Det lyder meget som da min Laura var så lille 1-2 timer så ku hun bare ikke mere og sådan er det faktisk mere eller mindre stadig

Anmeld

9. april 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Det lyder meget som da min Laura var så lille 1-2 timer så ku hun bare ikke mere og sådan er det faktisk mere eller mindre stadig

Hvor gammel er hun nu? Jeg synes ikke det er meget man ser til dem, hvis man kan sige det sådan. Han kan godt sove en 3-4 timer.

Så bekymrer mig lidt omhan spiser nok. SP kommer torsdag, såmå vi se. Han virker til at trives.

Anmeld

9. april 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er hun nu? Jeg synes ikke det er meget man ser til dem, hvis man kan sige det sådan. Han kan godt sove en 3-4 timer.

Så bekymrer mig lidt omhan spiser nok. SP kommer torsdag, såmå vi se. Han virker til at trives.

Hun er 6 måneder nu.. Da hun var så lille brugte hun stort set hendes vågen tid på at spise og vægt har aldrig været et problem for os, hun ligger godt over gennemsnit både mht vægt og længde.. Vær du bare glad for din lille sovetryne Om aftenen kan hun godt være vågen længere men 4timer er virkelig max

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.