fik en skideballe af .. og hva ville i ha gjort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. april 2012

Mor1012

Sagen er den at jeg måtte tage ferie i man,tirs og onsdags fordi dagplejen holder ferie lukket imellem påsken.

og så var jeg syg i week

Nå så ringer jeg lige ud på arbejdet idag og siger jeg kommer imorgen.

Så får jeg en skideballe af kollega. at de godt nok var træt af jeg bare med kort varsel to fri man tirs og onsdag og det ku jeg ikke være bekendt osv...

Nu har jeg da ikke lyst til at komme imorgen

har kun 1 mdr tilbage inden barsel start.

hva ville i gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Kay

jeg ville 100% gå til chefen! for det er ikke i orden at snakke sådan til en kollega...

Anmeld

9. april 2012

Muffinmus

jamen din DP skal jo i god tid varslen ferien, så har hun ikke gjort det må du jo sige til dine kollegaer at du ikke vidste det. Og vidste du det er det jo dig der har været for langsom til at give arbejdet besked så de kunne nå at finde andre muligheder.

Så enten er det dig egen skyld du har bedt alt for sent fri eller også er din DP for langsom til at fortælle hvornår der er ferie. Mine dp har altid fortalt det flere uger i forvejen fordi dp generelt skal have det aftalt med kommunen i meget god tid. Men det kan jo smutte.

Men i hvert fald bare sige til dine kollegaer at du var nødt til at have fri desværre:-)

Anmeld

9. april 2012

maria_wlt

MariaE skriver:

jamen din DP skal jo i god tid varslen ferien, så har hun ikke gjort det må du jo sige til dine kollegaer at du ikke vidste det. Og vidste du det er det jo dig der har været for langsom til at give arbejdet besked så de kunne nå at finde andre muligheder.

Så enten er det dig egen skyld du har bedt alt for sent fri eller også er din DP for langsom til at fortælle hvornår der er ferie. Mine dp har altid fortalt det flere uger i forvejen fordi dp generelt skal have det aftalt med kommunen i meget god tid. Men det kan jo smutte.

Men i hvert fald bare sige til dine kollegaer at du var nødt til at have fri desværre:-)

Det samme jeg tænkte..

En DP SKAL varsle i god tid.. og du skal også varsle i god tid hvis du vil have fri..

Du vil kun gøre tingene værre hvis du bliver væk fra dit arbejd for så signalere du bare at du faktisk er forkert på den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.