Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Så regner der i nordjylland... Skulle regne de næste 5 dage og nu hvor det er den sidste dag i påskeferien, kunne vi godt tænke os at lave lidt sammen og hyggeligt.
Vi er far, mor og 3 drenge på 8, 12 og 14 år.
Hvad skal vi lave??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hej. Så regner der i nordjylland... Skulle regne de næste 5 dage og nu hvor det er den sidste dag i påskeferien, kunne vi godt tænke os at lave lidt sammen og hyggeligt. Vi er far, mor og 3 drenge på 8, 12 og 14 år. Hvad skal vi lave??
vi havde snakket om at køre en tur til malmö. men det blev ikke til noget alligevel.. money issues.. så vi besluttede os for at køre ud til søndermarken og gå en lang tur med hund og bass. så det gjorde vi. bassen gik så kold og vi kørte så hjem igen, nu ligger bassen og sover udenfor i klapperen og farmand er igang med at lave pandekager til når Farmor kommer på besøg..
så det tror jeg bare er det..
vi har leget med trylledej som skal males nu her også har de ellers leget gemmeleg og spillet
isabellamor skriver: vi havde snakket om at køre en tur til malmö. men det blev ikke til noget alligevel.. money issues.. så vi besluttede os for at køre ud til søndermarken og gå en lang tur med hund og bass. så det gjorde vi. bassen gik så kold og vi kørte så hjem igen, nu ligger bassen og sover udenfor i klapperen og farmand er igang med at lave pandekager til når Farmor kommer på besøg.. så det tror jeg bare er det..
haha jeg læste det som Hvad skal I lave... hahaha
altså i som i alle os andre
Vi har været i hundeskov Hunden eeeelskede det - og så er der dømt sofa hygge resten af dagen
svømmehallen
vi har været en tur i baboon city i Herning. det er et stort indendørs legeland.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128