Nej nej nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Anonym trådstarter

Vi er fået fra hinanden, det er det bedste for os.. 

Men jeg føler som verdens dårligeste mor i hele verden, føler mig som den mest selv egoistiske i verden.mdr helt nede og skrabe bunden

At jeg skulle gøre sådan at mit barn ikke skal vokse op med hans mor og far sammen er det der rammer mig, føler mig virkeæig dårlig mor. Er total knust. Han er kun 8 mdr og allerede nu går vi fra hianden. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? Er bare så ked af det på

Min søns vegne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Anonym trådstarter

Øv øv, den skulle være anonym (

Anmeld

8. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nogle gange er det bare det bedste man ka gøre for sig selv. Og hvis i er fornuftige og ka får jeres samarbejde omkring jeres, barn til at fungere, så er det også det bedste for barnet! 

Håber det bedste for jer. Vh stine

Anmeld

8. april 2012

Sakris

Op med humøret søde ven. Det er da bedre at han vokser op med to glade forældre hver for sig, end to der ikke kan sammen. Måske et brud senere også bare vil være meget hårdere. Nu vokser han op og har ikke kendt til andet.

Knus fra en der aldrig har boet sammen med begge sine forældre.

Anmeld

8. april 2012

Ma-lu

Du får en kæmpe krammer...

I har tager beslutningen om hvad der bedst for jer, sikker på det også er bedst for jeres søn i sidste ende, hellere 2 glade forældre...

Håber i kan finde en løsning og komme godt ud a det, og stadig være venner . 

Anmeld

8. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Men jeg føler som verdens dårligeste mor i hele verden, føler mig som den mest selv egoistiske i verden.mdr helt nede og skrabe bunden

At jeg skulle gøre sådan at mit barn ikke skal vokse op med hans mor og far sammen er det der rammer mig, føler mig virkeæig dårlig mor. Er total knust. Han er kun 8 mdr og allerede nu går vi fra hianden. 

Min søns vegne 

heller mor og far er lykkelige hver for sig end at mor og far er sammen og ulykkelig og skændes hele tiden 

Anmeld

8. april 2012

Caroline86

Anonym skriver:

Min søns vegne 

1. jeg skyndte mig lige at gøre dig anonym og slette dit navn hvor du er citeret

2. KÆMPE kram!!! det er ikke ret sjovt og ja man bliver bare rigtigt rigtigt frustreret... Men det ER bare bedre med glade forældre hver for sig end ikke glade forældre der er sammen

Jeg blev selv alene i december og du skal være MEGET velkommen til at skrive til mig privat hvis du har brug for en at tale med... tøv ikke!

Lige nu har du nok bare mest brug for et knus....

Anmeld

9. april 2012

FruK

Jeg kender godt dine tanker. Min eks og jeg gik fra hinanden, da vores søn var to år - for 7 år siden - og jeg bebrejdede mig selv meget i starten.

Men vi har en super glad dreng i dag, som er lige meget hos os begge, og vi kan jo se, at han trives.

Da han var mindre snakkede han nogle gange om, at det kunne være dejligt, hvis vi alle sammen kunne sove sammen eller tage på ferie sammen - mor, far, mors mand, fars kæreste - men han har aldrig snakket om, at han gerne ville have at vi var kærester igen. Fordi han ikke kan huske, at vi har boet sammen, så er det bare sådan, det er for ham.

Det er ikke nemt, især i starten, men det KAN blive godt - og bedre end at blive sammen, hvis det ikke er det rigtige for jer.

Anmeld

9. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Min søns vegne 

tror de fleste børn ville tænke hellere mor og far er lykkelige hver for sig, end ulykkelige sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.