What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Anonym trådstarter

Min lille skat har de seneste uger lidt af forstoppelse, nu har vi endlig ved hjælp af af. Middel fået gang i maven igen, men Pga. Den lange perioede med ondt i maven og ingen af. Har vores lille skat næsten intet spis, men nu hvor der er kommet gang i maven har vores lille skat stadig svært ved det med maden...

Vores lille skat har inden for den sidste uge ikke taget på, hvis vi spøger læger til råds får vi "vent og se" eller " bbare slap af" men jeg kan ikke slappe af for vores lille skat er ikke mere end knap 9 uger, har svært ved mad som vores lille skat ellers plejer at være glad for og vores lille skat tager ikke på mm. Det kan ikke være rigtigt når der er tale om så lille et barn, så nu spøger jeg alle jer søde piger/ damer herinde .... - what to do? 

Hjælp os med at få vores lille skat til at elske sin mad igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

Anonym trådstarter

Er der vireklig slet ingen? 

Har lige endnu engang haft ringet til vagtlægen og fortalt at vores lille skat ingen tis ble havde imellem kl. 17 igår og til kl. Ca. 10 idag.... Jeg fik bare at vide at jeg skulle ringe igen hvis vores lille skat blev slap... 

Altså hallo vores lille skat er kun 8 uger, tager ikke på, spiser max. 600 ml i døgnet (mindre end da vores lille skat lige var blevet født og langt under hvad vores lille skat burde) og nu er der knap nok nogle tis bleer og stadig får vi at vide at vi bare skal vente og se!?

Så vil i ikke godt prøve at hjælpe os, vores lille skat trænger virkelig til at komme igang med sin mad igen men hvordan hjælper vi vores lille skat bedst uden at vores lille skat bliver mad led mere end vores lille skat måske allerede er!?

Anmeld

9. april 2012

Janni.

Har i overvejet at prøve at skifte mme mærke? Jeg har hørt de små pus kan køre surt i samme smag. Dog oplevede jeg det ikke selv med min dreng. 

Anmeld

9. april 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Har i overvejet at prøve at skifte mme mærke? Jeg har hørt de små pus kan køre surt i samme smag. Dog oplevede jeg det ikke selv med min dreng. 

Ja det har vi bla. Pga maven... Det har haft en meget lille effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.