Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige skrevet den her statusopdatering på fb.
Hvad synes I?
Er det for langt ude eller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jeg har lige skrevet den her statusopdatering på fb. Hvad synes I? Er det for langt ude eller? Som mange af dem jeg kender allerede ved, skal Anders og jeg giftes d. 12 maj. Dem der endnu ikke er blevet inviteret, får hermed en invitation over facebook... I er meget velkomne til at dukke op i Nautrup kirke kl. 12.05 (Vær der 11.45 ca.) og til vores fest, der begynder kl. 21.30, men grundet et lidt stramt buget, kan vi ikke invitere alle til selve spisningen... Nogle vil blive sure/ked af det og føle sig udeladt og det er vi kede af, men vi har trods alt ikke penge på hverken træer eller i alle lommer...Dem der gerne vil komme til selve festen kl. 21.30 (18år+) har mulighed for at slå telt op på sportspladsen der ligger ca. 20 meter fra Nautrup forsamlingshus og vi opfordrer til at tage lidt genstande med som I kan nyde.. Vi har også, men eftersom vi regner med at der dukker ret mange op, så kan vi dér heller ikke betale for alle, desværre.Der er ingen dresscode, som sådan, kom som du er, med pynt på.Dem der gerne vil dukke op og dele denne meget specielle dag med os, skal være meget velkomne og I må gerne skrive en lille besked.Det var vist egentlig bare lige det....
Jeg synes det er helt fint
jeg sys det er fint nok vi laver selv en ret "casual" besked på facebook om at folk kan komme og dele vores dag med os...
vi holder dog ikke fest men spiser picknik på stranden (vi har heller ikke uanede mængder penge)
ja det syntes jeg da sagtens i kan være bekendt.. i holder jo ikke dagen for jeres gæster.. altså det er jo om jer.. og så kan de mennesker der lyster at komme kan komme det er rigtig fint
Jeg synes det er rigtig fint
Jeg ville nok selv have oprettet det som en begivenhed, og så inviteret folk på den måde Så var man også sikekr på, at alle har set det - også dem, som ikke er online lige nu, og kan se din opdatering
Madam Blå skriver: Jeg synes det er rigtig fint Jeg ville nok selv have oprettet det som en begivenhed, og så inviteret folk på den måde Så var man også sikekr på, at alle har set det - også dem, som ikke er online lige nu, og kan se din opdatering
Ej det var rigtig smart, hvordan gør man det?
ideen er da fin synes jeg
Dog ville jeg aldrig selv gøre det, da jeg synes det er en lidt upersonlig måde .
Så hellere sige det til dem ansigt til ansigt
Jeg har fundet ud af det tak! Det vil jeg gøre
Muhmi skriver: Ej det var rigtig smart, hvordan gør man det?
I venstre side står der "begivenheder" i kolonnen. Klik på den. Øverst på den side, du klikker ind på står det opret begivenhed Og så kan man vist læse sig til resten
Ellers så spørg igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128