Det er for længe siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2012

An&Jo

At jeg har været i hus med 2 børn i deres "bedste" alder i så mange dage..

Pyyyh hvor kan det trække tænder ud med en 2 årig og en 4 årig i samme hus, især når de er drenge begge to..
Hold nu op hvor kan de dog få hinanden gejlet helt op under skyerne, de har sloges, skændtes, leget pænt, ja det hele har vi været igennem siden torsdag aften..

Hvis den ene ikke er stået tidligt op så er den anden, så heller ingen søvn, og der har bare været ræs på hele påsken fra morgen til aften.. Så ungerne er kommet alt for sent i seng, og ja at de så er stået vildt tidligt op dagen efter hjælper jo heller ikke..

Men nå, uanset hvor hårdt det lige har været fordi man ikke kan huske hvordan det er med 2 børn, så har det været en fantastisk påske, og jeg gør gerne det hele en gang til..

Jeg er sindssyg glad for at være blevet modtaget så godt i min svigerfamilie igen efter så lang tid, de er rigtig glade på vores vegne, og håber bare vi kan få det hele til at køre på skinner nu.. Jeg er rigtig glad for at have fået mit bonusbarn tilbage, for ja han har en helt speciel plads i mit hjerte, og den plads er der ingen andre der kan tage..

Jeg er lykkelig i min genfundne kærlighed, og vi har det fantastisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Janni.

Det positive lyser virkelig ud af dine opdateringer, hvor er det dejligt at læse. Lyder til i har hygget jer i påsken.

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Det positive lyser virkelig ud af dine opdateringer, hvor er det dejligt at læse. Lyder til i har hygget jer i påsken.

Vi har rigtig hygget..

Det er helt fantastisk det hele lige nu, og håber virkelig at det fortsætter..

Anmeld

10. april 2012

Janni.

An&Jo skriver:

Vi har rigtig hygget..

Det er helt fantastisk det hele lige nu, og håber virkelig at det fortsætter..

Selvfølgelig forsætter dét, du har fortjent det.  Tro på det, så skal det nok gå godt. 

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Selvfølgelig forsætter dét, du har fortjent det.  Tro på det, så skal det nok gå godt. 

Tak..

Jeg tror på det den her gang..

Anmeld

10. april 2012

Janni.

An&Jo skriver:

Tak..

Jeg tror på det den her gang..

Godt. Jeg er overbevist om at hvis man tror på at tingene lykkedes, så går det hele lidt nemmere.  At man så får et slag tilbage engang imellem, er med til at gøre os stærkere som menneske. 

Men så positiv som du virker, skal det nok gå godt. 

til dig. 

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Godt. Jeg er overbevist om at hvis man tror på at tingene lykkedes, så går det hele lidt nemmere.  At man så får et slag tilbage engang imellem, er med til at gøre os stærkere som menneske. 

Men så positiv som du virker, skal det nok gå godt. 

til dig. 

jeg er bare generelt ret positiv tror jeg..
Det skal jeg være for at holde mig selv oppe til tider, men det giver jo noget godt i den anden ende..

Anmeld

10. april 2012

Janni.

An&Jo skriver:

jeg er bare generelt ret positiv tror jeg..
Det skal jeg være for at holde mig selv oppe til tider, men det giver jo noget godt i den anden ende..

Nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.