Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Mussen2

Jeg troede egentlig, at jeg var gået helt fri for strækmærker i begge graviditeter, men nu hvor jeg har tabt mig en del efter fødslen, kan jeg ane lidt strækmærker på maven, ved navlen.

Jeg har læst om en eller anden creme, som kunne tage dem, hvis den blev brugt inden strækmærkene blev for gamle. 

Er der nogen der kend til den og kan sige om det virker? Eller kan anbefale andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Kay

uhh den gad jeg got høre mere om... for jeg har allerede mange

Anmeld

8. april 2012

Kloster

Jeg kender ikke noget til nogle cremer til strækmærker, men jeg kunne alligevel ikke bare gå forbi dette indlæg

Tænk på, at strækmærker er ar i huden. Ar går ikke væk, men de bliver mindre synlige med tiden. Også er en alm fed creme jo altid luksus for hudens elasticitet.

Jeg tror ikke på, man kan reperere huden med andet end operationer, men man kan forebygge og pleje huden med fede cremer.

Anmeld

8. april 2012

An&Jo

altså jeg har set resultater ved hjælp af Bio Oil..

Jeg har ikke prøvet den selv, men har en rigtig god veninde som havde mange ar og strækmærker efter uren hud og overvægt, og hendes strækmærker kan man næsten ikke se mere.. det er helt utroligt så stor en forskel der er.. jeg skal selv igang med at prøve det nu her.. det er lidt dyrt, men jeg giver gerne prisen når jeg har set resultaterne ved andre

Anmeld

8. april 2012

Mussen2

Kay skriver:

uhh den gad jeg got høre mere om... for jeg har allerede mange

Jeg har lige fundt annoncen frem, den hedder scars and stripes fra fra beaute-pacifique. Der står den er helt ny. Så jeg ved ikke rigtig mere om den. Men den er som andre strækmærke cremer, ret dyr, nemlig 100 ml. For 539

Anmeld

8. april 2012

Hyacinth

Mussen2 skriver:

Jeg troede egentlig, at jeg var gået helt fri for strækmærker i begge graviditeter, men nu hvor jeg har tabt mig en del efter fødslen, kan jeg ane lidt strækmærker på maven, ved navlen.

Jeg har læst om en eller anden creme, som kunne tage dem, hvis den blev brugt inden strækmærkene blev for gamle. 

Er der nogen der kend til den og kan sige om det virker? Eller kan anbefale andet?

Den eneste creme, der har en dokumenteret effekt er A-vitaminsyrecreme. Man bruger den også til rynker. Jeg har prøvet den og ingen effekt desværre.

Mine mærker er heldigvis få og ret små, men det har altså ikke hjulpet her. Og jeg tror reelt ikke, noget creme el. lign. hjælper. Strækmærker er jo arvæv, som er startet indefra. 

Tror man må "æde lorten" og tænke okay, det er en tattoo fra mit barn/mine børn:-) Intet flovt i det. Det følger ofte med og er ikke noget man selv vælger.

Og a-vitaminsyrecreme fåes kun på recept

Anmeld

9. april 2012

AnnaK89

Jeg kan anbefale Clarins Stretch mark control

Mine er falmet vildt meget efter jeg er begyndt at bruge dette (fik vildt mange strækmærker med min datter ). 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.