norenberg skriver:
Ja nu er det næsten 6 uger siden jeg fik min hormonspiral egentlig mod min vilje men det var eneste løsning ifølge min egen læge...skulle have den fordi jeg bløder for meget og har for lav blodprocent....det har simpelthen være 6 uger i helvede....har blødt hver dag siden....næsten samme mængde som alm mens....øv øv for mig og mandens samliv eller mangel på samme....desuden har jeg taget 7 kg på og har ellers lagt vægt stabil i 1½ år så nu vejer jeg for meget til de vil fjerne mit skind som jeg skulle her i maj....derudover har humøret bare været total svingende....utrolig at manden ikke er skredet endnu....har bedt om at få den ud igen....men lægen siger nej....syntes bare der er så mange ting lægerne ikke informere om når de sætter sådan noget skidt op....så hvis der er nogen der påtænker at få sådan en så læs lige en ekstra gang om det på nettet og overvej det lige en ekstra gang....
jeg skal have den sat op her i ugen, og alle de ting du skriver der har jeg læst mig frem til kan ske..
Derudover siger de at man kan forvente mere eller mindre blødning i helt op til 6mdr efter opsættelsen..
selvfølgelig skal man regne med vægtøgning, det er jo en direkte påvirkning af kroppen når man får noget sat op eller spiser p-piller..
det er selvfølgelig ærgeligt at du ikke kan få fjernet dit skind til maj, men så må du jo lige lægge lidt ekstra kræfter i at øge vægttabet.. Jeg er helt indforstået med at jeg skal spise mindre, og bevæge mig mere efter den er blevet lagt op, for ellers ender jeg som en flodhest.. Men ved os bare at det for mig er den bedste løsning i forhold til alt andet..
Anmeld