Andersen77 skriver:
Hej
Jeg er egentlig interesseret i at høre, om du tog afsted eller ej, og i så fald om dette er noget du kan anbefale?
Overvejer nemlig selv at flytte til Tanzania i et stykke tid, men kan ikke finde ud af om det er en god idé med et lille barn?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlighilsen
Irina Andersen
Safaritanzania.dk
Hejsa
Nu ved jeg ikke hvor "lille" dit barn er. Men har en gammel kollega som for et aar siden flyttede til Kenya med sin dreng paa 4 aar. Og som hun skrev den anden dag, naar det blev lidt haardt (hun har aabnet en camp) saa skulle hun bare kigge paa sin soen og se hvor meget han noed den fridom og det at se elefanter og giraffer der gaar forbi din hoveddoer (de bor i Masai Mara) og saa forstod hun hvorfor de havde gjort det.
Det kan nok vaere svaert som en dansker at bo i et afrikansk land med et spaedbarn (hvis din barn er saa lille). Man skal vaere gjort af et specielt stof, for vi er jo godt vant i Danmark. Men det kan sagtens lade sig goere. Og vil tror det er det samme med Tanzania.
Igen, jeg ved ikke praecist med Tanzania, men i Kenya er malaria jo stort set ikke eksisterende med mindre man er ved Lake Victoria.
Hvis du har muligheden ville jeg sgu tage afsted. Det er en oplevelse for livet.
Anmeld