baby 1 år med sydpå ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Anonym trådstarter

ja, sagen er den at jeg og kæresten gerne vil have vores 1 år gamle datter med sydpå her til sommer.. MEN faren til barnet vil ikke give sin tilladelse  

hun har pas og sådan noget, men den fælles forældremyndighed gør at jeg ikke engang kan tage min datter med på ferie ! :'/ 

hvad ville i gøre ? overvejer lidt at kontakte stfv. men er bange for at han bliver endnu mere på tvers hvis han finder ud af at jeg har gjort det  

kan det virkelig passe jeg ikke kan få lov at tage mit barn med på ferie ?

det vil ikke komme til at gå ud over hans samvær med barnet da han kun ser den lille en gang om måneden.. og vi kun skal være afsted i en uge ..

har brug for lidt gode råd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

ja, sagen er den at jeg og kæresten gerne vil have vores 1 år gamle datter med sydpå her til sommer.. MEN faren til barnet vil ikke give sin tilladelse  

hun har pas og sådan noget, men den fælles forældremyndighed gør at jeg ikke engang kan tage min datter med på ferie ! :'/ 

hvad ville i gøre ? overvejer lidt at kontakte stfv. men er bange for at han bliver endnu mere på tvers hvis han finder ud af at jeg har gjort det  

det vil ikke komme til at gå ud over hans samvær med barnet da han kun ser den lille en gang om måneden.. og vi kun skal være afsted i en uge ..

jeg ville kontakte statsforvaltningen.... når han ikke ser baby mere en 1 gang om mdr... så kan det ikke passe han kan sætte stopper for jeres ferie....

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

jeg ville kontakte statsforvaltningen.... når han ikke ser baby mere en 1 gang om mdr... så kan det ikke passe han kan sætte stopper for jeres ferie....

det kan han jo i og med vi har fælles forældre myndighed  

fik heldigvis lavet pas dengang inden faderskabssagen var iorden.. men nu skal jeg jo have lov at tage den lille med ud af landet  

Anmeld

8. april 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Kontakt mødrehjælpen og spørg hvad du bedst gør nogle af reglerne i fuldeforældremyndighed bliver nemlig opløst af andre regler i særlige tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.