Sommerferie som alene mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2012

Orkide86

Hej Alle sammen

Jeg vil rigtig gerne på ferie med min datter til sommer.. Gerne på camping da jeg elsker det..

Hva gør i som alene forældre med sommerferie??

Kender i et godt og rimelig billigt sted??

Havde selv tænkt lidt på jesperhus for der er jo alt, der kan man leje et telt for 4500;- ved godt det er dyrt..

Så derfor vill jeg høre hvor i skal holde ferie som alene forældre med jeres barn/børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Orkide86

Slet ingen?? 

Anmeld

8. april 2012

smølfine

Mirjam123 skriver:

Hej Alle sammen

Jeg vil rigtig gerne på ferie med min datter til sommer.. Gerne på camping da jeg elsker det..

Havde selv tænkt lidt på jesperhus for der er jo alt, der kan man leje et telt for 4500;- ved godt det er dyrt..

Så derfor vill jeg høre hvor i skal holde ferie som alene forældre med jeres barn/børn??

Er godt nok ikke enlig, men synes jeg kan huske at der er noget med en campingplads, hvor enlige forældre kan holde ferie sammen, måske de kan google det til dig.

God sommerferie til dig og din datter, det er jo en dejlig måde for børn at holde ferie, da der altid er nogle at lege med.

Anmeld

8. april 2012

smølfine

Mirjam123 skriver:

Hej Alle sammen

http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Artikler/2008-33-Camping-for-enlige.aspx

Synes nok jeg havde læst om det et eller andet sted

Anmeld

8. april 2012

livhemdrup

Mirjam123 skriver:

Hej Alle sammen

Singleplus som er et sted for enlige forældre arrangerer hvert år sommerferie hvor de tager afsted sammen. Og bondegårds tur. Samt andre h´verdags ting. Ved de tager til dokkedal camping ferien ligger som regel 29 30 31 prøv at kigge her www.singleplus.dk

Hyggelig hjemmeside hvor man finder andre enlige. Har selv haft stor glæde og fornøjelse af siden.

Og deres arrangementer både med og uden børn er super hyggelige.

Anmeld

9. april 2012

Orkide86

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.