Næsten ny Emmaljunga klapvogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

jep bor i nyborg. så det havde jo været oplagt lige at komme og hente den men jah syntes autostolen er lidt vigtigere, da hun jo godt stadig kan nøjes barnevognen..

Lige præcis - sådan ville jeg også prioritere Om sommeren er det nemmere at komme rundt med en klapvogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Trine89

Baagøe skriver:

Lige præcis - sådan ville jeg også prioritere Om sommeren er det nemmere at komme rundt med en klapvogn

jah det er jo det.. men hun er jo heldigvis kun 7½ mdr nu så det kan godt gå an at vente med klapvogn. men hovedet står altså snart over kanten på hende autostol så og hun er jo basse også (10 kg) så hun sidder sku lidt små klemt efter hånden 

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

jah det er jo det.. men hun er jo heldigvis kun 7½ mdr nu så det kan godt gå an at vente med klapvogn. men hovedet står altså snart over kanten på hende autostol så og hun er jo basse også (10 kg) så hun sidder sku lidt små klemt efter hånden 

Ja, så er hun ved at være stor. Laura er 2½ og vejer blot 12 kg

Anmeld

8. april 2012

Trine89

Baagøe skriver:

Ja, så er hun ved at være stor. Laura er 2½ og vejer blot 12 kg

hihi jep. hun er en stor pige hihi.. men hun er heldigvis også rigtig godt med i udviklingen og motorisk så den vægt skal hun nok komme efter også.. 

plus det ligger til familie både hos mig og hos faren at man er en stor en baby  

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

hihi jep. hun er en stor pige hihi.. men hun er heldigvis også rigtig godt med i udviklingen og motorisk så den vægt skal hun nok komme efter også.. 

plus det ligger til familie både hos mig og hos faren at man er en stor en baby  

Min datter vejede 4200 gram ved fødslen, så hun er langsom til at tage på i vægt 

Anmeld

8. april 2012

Trine89

Baagøe skriver:

Min datter vejede 4200 gram ved fødslen, så hun er langsom til at tage på i vægt 

jah hun må da have holdt vægten meget godt.. 

Caia var 3460 gram ved fødslen.. så hun har skabet hurtigt til sig.
det begyndte at gå lidt hurtigere med vægten da hun begyndte på flaske da jeg ikke kunne amme mere end 7 uger 

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

jah hun må da have holdt vægten meget godt.. 

Caia var 3460 gram ved fødslen.. så hun har skabet hurtigt til sig.
det begyndte at gå lidt hurtigere med vægten da hun begyndte på flaske da jeg ikke kunne amme mere end 7 uger 

Utrolig, der er sådan en forskel på ungerne Jeg skriver til dig om et par måneder, hvis den ikke er solgt til den tid

Anmeld

8. april 2012

Trine89

Baagøe skriver:

Utrolig, der er sådan en forskel på ungerne Jeg skriver til dig om et par måneder, hvis den ikke er solgt til den tid

jah det er vildt  

Det lyder dejligt.. så vil jeg da lidt håbe at den ikke når at blive slogt hihi..  

Anmeld

8. april 2012

Krisul

Tør næsten ikke skrive at jeg næsten er sikker på vi gerne vil ha den

Men jeg vender lige endeligt tilbage i morgen, og det med depositum lyder ganske perfekt - den er jeg med på.

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

Trine89 skriver:

jah det er vildt  

Det lyder dejligt.. så vil jeg da lidt håbe at den ikke når at blive slogt hihi..  

Det tror jeg den gør Har fået 10+ henvendelser her i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.