Påskefrokoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2012

JonTri

HejHej med jer...

Så er det store påskefrokost dag! Vi skal aldrig til påskefrokost... Har måske været til to i mit liv. Derfor talte manden og jeg om, at starte vores egen tradition med påskefrokost... 

Så mit spørgsmål er... Hvad har I fået at spise til påskefrokosten i år? 

Vh Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

marloutti

JonTri skriver:

HejHej med jer...

Så er det store påskefrokost dag! Vi skal aldrig til påskefrokost... Har måske været til to i mit liv. Derfor talte manden og jeg om, at starte vores egen tradition med påskefrokost... 

Så mit spørgsmål er... Hvad har I fået at spise til påskefrokosten i år? 

Vh Rikke 

Hej, hej.... Vi har tradition for at have vennerne til påskefrokost skærtorsdag hvert år.... Simpelthen så hyggeligt.... I år stod menuen på:

Allerførst fisk: hvide sild med karrysalat, tunmousse, æg med rejer og krebsehaler og lune fiskefilet....

Derefter: frikadeller, mørbradbøffer med løg og champignon i sovs, lun leverpostej med champ og bacon, rullepølse med ita.salat.

Efter skattejagten i haven kommer vi ind og får ostebord, der som regel består af: alm. skæreost, port salut, hvidløgsost, prima donna, div.smøreost, ostehaps, trekant-smøreost og sidst men ikke mindst rygeost-salat.....  Og masser af frugt til osten...

Anmeld

8. april 2012

JonTri

marloutti skriver:

Hej, hej.... Vi har tradition for at have vennerne til påskefrokost skærtorsdag hvert år.... Simpelthen så hyggeligt.... I år stod menuen på:

Allerførst fisk: hvide sild med karrysalat, tunmousse, æg med rejer og krebsehaler og lune fiskefilet....

Derefter: frikadeller, mørbradbøffer med løg og champignon i sovs, lun leverpostej med champ og bacon, rullepølse med ita.salat.

Efter skattejagten i haven kommer vi ind og får ostebord, der som regel består af: alm. skæreost, port salut, hvidløgsost, prima donna, div.smøreost, ostehaps, trekant-smøreost og sidst men ikke mindst rygeost-salat.....  Og masser af frugt til osten...

Mums det lyder godt... Og hyggeligt med en skattejagt. Ved ik helt om det skal være familie eller venner, der skal med... Den med venner er nok mere festlig

Er det æg i skal finde i haven? Og er det alle... Også voksne? 

Anmeld

8. april 2012

marloutti

JonTri skriver:

Mums det lyder godt... Og hyggeligt med en skattejagt. Ved ik helt om det skal være familie eller venner, der skal med... Den med venner er nok mere festlig

Er det æg i skal finde i haven? Og er det alle... Også voksne? 

Min kæreste havde sådan et skum-puslespil med 6 brikker han havde placeret rundt omkring i haven og havde tegnet et kort, de skulle følge.... Når de så havde samlet det, udløste det en skattekiste med snolder-poser... Og det var kun for børnene.... Men de voksne fulgte med og morede sig også rigtig meget....

Anmeld

8. april 2012

Maja_4000

Vi skal først i morgen Vi er hvert år med min mors familie - Det er såå hyggeligt synes jeg
I år skal vi have sild , fiskefilet , frikadeller , flæskesteg , ost og frugtsalat .. Vi tager hver især noget med , og så er det ikke det samme hvert år .. Nogle gange får vi tarteletter , mørbradbøffer , hakkebøffer med bløde løg osv. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.