symaskine der kan brodere bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.243 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2012

ano14316

Jeg søger en symaskine der kan brodere bogstaver.

Nogen der ved hvilke modeller der kan det?

Det skal ikke være en broderimaskine

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Skouboe

ano14316 skriver:

knus

Min Husqvarna Sapphire 875 Quilt kan.

Anmeld

9. april 2012

ano14316

Skouboe skriver:

bliver det flot?

Anmeld

9. april 2012

ano14316

Skouboe skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt.. men hvad er det der er specielt ved alle de maskiner der heller noget med quilt?

Anmeld

9. april 2012

Skouboe

ano14316 skriver:

bliver det flot?

Ja, det er okay, men hvis det skal være rigtigt flot skal du have n der kan brodere.

Anmeld

9. april 2012

Skouboe

ano14316 skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt.. men hvad er det der er specielt ved alle de maskiner der heller noget med quilt?

I det her tilfælde betyder det at friarmen er ekstra lang og der er ekstra lys. Derudover kan den sy "frihånd" hvor det er mig der bevæger stoffet. Det kræver bl.a. en plade over undertransportøren, ellers kan den ikke sy sidelæns.

Jeg bruger den ikke til at quilte på - endnu, det kan være det kommer - men jeg er super glad for al den ekstra plads og det ekstra lys. Den har også en masse små ting der bare gør livet nemmere. Den hæfter selv tråden når du starter med at sy, hvis du stopper med nålen nede i stoffet, løfter den selv trykfoden lidt op, så man fx kan skifte retning, den hæfter, klipper og trækker trådene om på bagsiden ved et tryk på en knap osv.

Anmeld

23. juli 2012

N1

Skouboe skriver:

Har du et billede af hvordan bogstaverne kommer til at se ud?

Anmeld

23. juli 2012

ano14316

Skouboe skriver:

I det her tilfælde betyder det at friarmen er ekstra lang og der er ekstra lys. Derudover kan den sy "frihånd" hvor det er mig der bevæger stoffet. Det kræver bl.a. en plade over undertransportøren, ellers kan den ikke sy sidelæns.

Jeg bruger den ikke til at quilte på - endnu, det kan være det kommer - men jeg er super glad for al den ekstra plads og det ekstra lys. Den har også en masse små ting der bare gør livet nemmere. Den hæfter selv tråden når du starter med at sy, hvis du stopper med nålen nede i stoffet, løfter den selv trykfoden lidt op, så man fx kan skifte retning, den hæfter, klipper og trækker trådene om på bagsiden ved et tryk på en knap osv.

Hej.. jeg havde slet ikke set dit svar..

Mange tak for din fine uddybning, jeg blev da en del klogere

Anmeld

23. juli 2012

Skouboe

N1 skriver:

Har du et billede af hvordan bogstaverne kommer til at se ud?

Jeg skal prøve at huske at lave en prøve i morgen det bliver dog klart pænest på en broderimaskine.

Anmeld

25. juli 2012

FjolleTrold

ano14316 skriver:

knus

Min Bernina kan også - 2 forskellige udgaver. Kønt??? Tja, ikke så pænt som på en broderimaskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.