Flytte til København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2012

KittyCatta

Min kæreste og jeg er desværre gået fra hinanden og jeg står og skal finde et andet sted at bo. Kan jo desværre ikke blive boende hos min veninde for evigt.

Jeg kommer oprindeligt fra Århus, men flyttede sammen med min ekskæreste i Roskilde, hvor han er født og opvokset.
Jeg overvejer nu at flytte til København, hvor jeg studerer, men hvor finder man lejligheder osv. henne? Vil under ingen omstændigheder ned på et kollegieværelse, efter at have haft en 3-værelses på 105 kvm, og vil helst heller ikke længere ud end at det tager en 15-20 minutter med S-toget indtil Nørreport.

Håber der er nogen, der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

FrkZier

KittyCatta skriver:

Min kæreste og jeg er desværre gået fra hinanden og jeg står og skal finde et andet sted at bo. Kan jo desværre ikke blive boende hos min veninde for evigt.

Jeg kommer oprindeligt fra Århus, men flyttede sammen med min ekskæreste i Roskilde, hvor han er født og opvokset.
Jeg overvejer nu at flytte til København, hvor jeg studerer, men hvor finder man lejligheder osv. henne? Vil under ingen omstændigheder ned på et kollegieværelse, efter at have haft en 3-værelses på 105 kvm, og vil helst heller ikke længere ud end at det tager en 15-20 minutter med S-toget indtil Nørreport.

tror jeg ville søge på boligportalen og diverse bolig sider og prøve at finde en lejlighed der - hvis det maks må tage 20 min med tog til nørreport, kan du jo komme ret langt væk fra københavn altså komme ud i forstaderne - hvor det nok også er billigere at finde lejlighd

Anmeld

8. april 2012

modesty