tror nu snart det er dødsdømt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg har snart været sammen i to år, og synes det begynder og gå ned af bakken, synes hans hobby kommer først, og vi laver bare intet sammen da vi ikke ved hvad vi skal lave, synes os hans venner er ved og blive endnu mere vigtigere end mig, føler heller han vil bruge tid på dem end mig. 

vi har ingen børn. eller nogle på vej.. synes det er svært, er ved og kører træt i det,, da vi bare er hjemme og sidder med hver sin computer.. 

har sagt det til ham og han siger hele tiden jeg ikke skal føle sådan. men det bliver sgu bare aldrig anderledes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Bassemor<3

Først 

Dernæst vil jeg sige, det eneste der virker er at snakke sammen ! SNAK SNAK SNAK ! I skal have det hele talt igennem, og i skal begge forstå hvad der for jeg til at agerer som i gør ! Grib hellere fat i problemet nu, jo før jo bedre  

Anmeld

7. april 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Først 

Dernæst vil jeg sige, det eneste der virker er at snakke sammen ! SNAK SNAK SNAK ! I skal have det hele talt igennem, og i skal begge forstå hvad der for jeg til at agerer som i gør ! Grib hellere fat i problemet nu, jo før jo bedre  

taak 

vi har snakket mange gange

og han bliver skide sur hvergang og det ender med vi bliver uvenner fordi han ikke selv synes han bruger meget tid på det..  det er et rigtig stort problem han ikke selv kan se det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.