Lykkelig og så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Anonym trådstarter

Lige nu er jeg ikke lykkelig. Ikke med hensyn til min kommende søn, men mere i forhold til alt andet her i livet og kæresten. Er f.eks. ulykkelig over at min kæreste lyver om at skrive med en anden pige. De skriver ikke som noget sådan specielt (har jeg fået af vide) som man kunne være nervøs for, og jeg er ikke jaloux,.. Det er bare princippet i at han lyver. Troede ikke man løg for en man elskede og ventede barn med. Andre dage er jeg lykkelig og kan se positivt i alting. Men har de dage hvor jeg egentlig er brand ulykkelig og egentlig bare har lyst til at græde. 

Er det normalt at være lykkelig men pludselig så ulykkelig...

Og hvordan takler man sådan en situation....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Vivian87

Jeg havde også de syge humørsvingninger da jeg var gravid, tror det er meget normalt, man har jo vildt mange hormoner fisende rundt i kroppen! 

Jeg prøvede at sige til mig selv at det bare var hormonerne der rasede så jeg skulle ikke tage de negative følelser så tungt, og så tillod jeg simpelthen bare mig selv at føle det jeg følte i stedet for at slå mig selv i hovedet med det. 

Anmeld

7. april 2012

TeamRocket

De mænd der, nogle gange burde de virkelig lige tænke på at den hvide løgn jo er 100 gange værre end bare at sige sandheden  Hvis jeg havde en krone for hver hvide løgn mine kærester har fortalt op igennem årene- phew så behøvede jeg jo ikke at arbejde

Men det er helt normalt at du føler sådan, gravid eller ej, jeg ville sku også blive ulykkelig af at tænke på hvorfor min kæreste fandt det nødvendigt at lyve hvis der ikke forgik noget der ikke skulle ?  Og samtidig er man lykkelig- den effekt har børn. Selv når jeg er ulykkelig og stresset- så et blik på mine børn og verden er lutter lagkage. Forvirrende

Anmeld

7. april 2012

lycly

Det er det med kærlighed, ligeså fantastisk det kan være, ligeså ondt kan det også gøre. Jeg tror din kæreste lyver i et forsøg på ikke at få det til at se forkert ud. Hvis du forstår. Jeg tror ikke der er noget at være jaloux over og måske tror han at han gør situationen nemmere ved at lyve. For han er måske bange for at du ikke vil tro ham hvis han sagde, ja vi skriver lidt men der er intet i det. Mænd tænker jo ikke i ligeså komplicerede som vi kvinder gør - især når vi er gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.