Anbefal en god fedtcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. april 2012

RiUL

Hej piger

Har lige opdaget af min søn på knapt 7 måneder, har nogle plamager af meget tør hud på albuen og låret. Regner med at det bare er tør hud, da han ikke klør i det. 

Hvilken fedtcreme kan I anbefale til det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Fanny Holbech

AVENE cold cream

købes på apoteket.

Jeg bruger kun AVENE produkter til mig selv, da jeg har en meget sart hud og ikke tåler ret mange cremer, men disse har jeg nu brugt i flere år med godt resultat, så det var bestemt også dette jeg ville vælge at bruge til mine børn.

.. men ellers bruger jeg gerne så lidt som muligt af den slags til mine børn.

Anmeld

7. april 2012

_-Kathrine-_

Locobase fedtcreme - den gule

Anmeld

7. april 2012

L&V

RiUL skriver:

Hej piger

Har lige opdaget af min søn på knapt 7 måneder, har nogle plamager af meget tør hud på albuen og låret. Regner med at det bare er tør hud, da han ikke klør i det. 

Ceridal den er simpelthen fantastisk min datter har lidt ekseme og der er den bare så go

Anmeld

7. april 2012

dpb

Enten Ceridal eller locobase

Qnuz

Anmeld

7. april 2012

MorEllen

Månsson skriver:

Ceridal den er simpelthen fantastisk min datter har lidt ekseme og der er den bare så go

Vil også anbefale Ceridal! Den bruger vi også til nogle tøre pletter på lår og arme. Efter et par dage er pletterne væk. Fantastisk Er også god som kuldecreme i kolde perioder.

Anmeld

7. april 2012

Vidunderligeunger

Hej piger

AVENE! intet mindre end den bedste creme i verden!! 

Anmeld

7. april 2012

2721

Her bruger vi aderma den aller fedeste

Anmeld

7. april 2012

FogL

Her har vi succes med änglamark fra coop..  

Anmeld

7. april 2012

L&V

MyLille skriver:

Vil også anbefale Ceridal! Den bruger vi også til nogle tøre pletter på lår og arme. Efter et par dage er pletterne væk. Fantastisk Er også god som kuldecreme i kolde perioder.

intet mindre end fantastisk også er der absolut intet vand i som der ellers er i meget fedt creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.