Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej og glædelig påske...
Vi er lidt bagud her i huset vi er nemlig først nu kommet med på smoothie bølgen...
Er nu lidt "bange" for at det blir lidt for ensformigt, kom derfor gerne med jeres bedste opskrift...
indtil videre er jeg ikke kommet længere end til smoothiebase med enten jordbær eller skovbær blandinger på frost men de er et hit i familien
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bruger skriver: Hej og glædelig påske... Vi er lidt bagud her i huset vi er nemlig først nu kommet med på smoothie bølgen... Er nu lidt "bange" for at det blir lidt for ensformigt, kom derfor gerne med jeres bedste opskrift... indtil videre er jeg ikke kommet længere end til smoothiebase med enten jordbær eller skovbær blandinger på frost men de er et hit i familien
Smoothie-base er der faktisk ret meget fedt i hvis man laver smooties for at være lidt sund Prøv istedet med cheasy vanille yoghurt og lidt mælk for samme konsistens
Her køber jeg alverdens frugtblandinger på frost, de forskellige supermarkeder fører meget forskelligt! Kan oz blandes med juice istedet, synes appelsinjuice er bedst men det er jo egentlig kun fantasien der sætter grænser
Jeg har altid været vild med den hvor man putter
appelsin juice
banan
og blandet bær hindbær jordbær i sådan en frost pose man kan købe den ser ikke så lækker ud i farven men mums den smager syntes jeg
Jeg laver den med frosne jordbær, annanas og æblejuice.. MUMS siger jeg bare
Jeg køber blandetfrugt juice af mærket (16) de har gode juice så køber jeg frost jordbær, banan, og blander det.. Du kan sagtens bruge blandet frost frugt med mælk det smager også godt, bryder mig ikke særlig meget om yogurt synes den smager dårlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128