Savner min datter !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Nadia&Daniel

Laura er på mini påskeferie med farmor, farfar og faster i Deres sommerhus. De tog afsted torsdag kl. 16.. Men men men, i dag tager Daniel og jeg også derop, så tripper så meget for at komme afsted, for savner min datter sindsygt meget !!!!

Har set samlige billeder af Laura (på facebook) igennem igår - fra Laura 0-6 mdr. + 6-12 mdr. og 1-1½ år

Her er lidt billeder af Laura - som bliver 1½ år i denne mdr. !!!! Det er så vildt - 1½ år !!!!

P.s. der er MANGE billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Dot D

Godt du savner hende.... 

Jeg tænker(nu med en "pre-teen" i huset) at nogle dage, kan man ønske dem laaaaaaaaaaaaaaaaangt væk, hi hi....

Men det er dejligt, at man får savnet til dem, det beviser jo bare at kærligheden til ens børn er stor

Knus og god påske...

Fra Dot, der elsker sine dejlige unger

Anmeld

7. april 2012

lycly

Årh hvor jeg kender den følelse! Når min datter bliver passet så sidder jeg også bare og ser de 700 billeder på min telefon igennem, det er vildt man kan savne sådan en lille skabning så meget

Og kan godt forstå du savner hende, hun ser rigtig skøn ud

Anmeld

7. april 2012

Nadia&Daniel

Dot D skriver:

Godt du savner hende.... 

Jeg tænker(nu med en "pre-teen" i huset) at nogle dage, kan man ønske dem laaaaaaaaaaaaaaaaangt væk, hi hi....

Men det er dejligt, at man får savnet til dem, det beviser jo bare at kærligheden til ens børn er stor

Knus og god påske...

Fra Dot, der elsker sine dejlige unger

Plejer godt lige at kunne overleve en enkel overnatning, vist vi f.eks. skal i biografen (mand-konetid) eller skal på job. Men i disse påskedage hvor man kun arbejder lidt og ellers er hjemme, så er savnet bare 1000 gange værre..

Anmeld

7. april 2012

Nadia&Daniel

LunaLykke skriver:

Årh hvor jeg kender den følelse! Når min datter bliver passet så sidder jeg også bare og ser de 700 billeder på min telefon igennem, det er vildt man kan savne sådan en lille skabning så meget

Og kan godt forstå du savner hende, hun ser rigtig skøn ud

Især i disse dage hvor man er hjemme

Men glæder mig vildt til de sidste dage her i påsken

Tak

Anmeld

7. april 2012

Dot D

Nadia&Daniel skriver:

Plejer godt lige at kunne overleve en enkel overnatning, vist vi f.eks. skal i biografen (mand-konetid) eller skal på job. Men i disse påskedage hvor man kun arbejder lidt og ellers er hjemme, så er savnet bare 1000 gange værre..

Så har man jo også tiden til at sidde og savne dem....

Håber I kommer hurtigt afsted til den dejlige pige

Anmeld

7. april 2012

B&J

åhhhhhhhhhhhhhh jeg kender det det er såååååååååå hårdt når man savner dem men det er jo kun vidunderligt at ens kærlighed og savn til dem er såå stort

og tror helt sikkert hun har hygget sig..

og sikke en dejlig smuk pige i har jer hun er en rigtigt solstråle

Anmeld

7. april 2012

MorDk

Kender følelsen alt for godt!!!!

Jeg har også rigtig svært ved at undværre Bassen 

Anmeld

7. april 2012

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Laura er på mini påskeferie med farmor, farfar og faster i Deres sommerhus. De tog afsted torsdag kl. 16.. Men men men, i dag tager Daniel og jeg også derop, så tripper så meget for at komme afsted, for savner min datter sindsygt meget !!!!

Har set samlige billeder af Laura (på facebook) igennem igår - fra Laura 0-6 mdr. + 6-12 mdr. og 1-1½ år

Her er lidt billeder af Laura - som bliver 1½ år i denne mdr. !!!! Det er så vildt - 1½ år !!!!

P.s. der er MANGE billeder

Sikke en fin lille en - og hold da op, hvor hun ligner sin mor.. (:

Anmeld

8. april 2012

Clisolka

Årh hvor jeg kender følelsen  Super gode billeder du har lagt ind af Laura  Håber i får nogle hyggelige dage i sommerhuset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.