hejsa..
jeg står og skal til 40 års fødselsdag idag, er ikke særlig piget men har prøvet at gøre lidt ved det både for min, kærestens og vennernes skyld..
lånte mig igår 3 kjoler af min bror´s kæreste.. en lilla, en sort og en rød.. er blevet enige med mig selv om jeg skal have den røde på da den sidder bedst og er mest behagelig..
har et par sorte sandaler med lidt hæl på som jeg så skal have på, et sort strikket sjal jeg har, og så har jeg en sort blomst jeg tager i håret..
MEN, inden under denne kjole.. vi skal være i en gilde sal, der forhåbentlig sku være varme på, men vi skal uden for for at komme til bygning med wcerne.. jeg har lånt en "dragt" også, sådan en der lige strammer det hele op engang så kjolen sidder pænt, fjerner alle dellerne osv.. og så er den enda behagelig at have på..
den har en hul i skridtet så man kan tisse, da den er besværlig at komme ind og ud af.. men tager man trusser på under ? tænker lidt hvis det er meningen man skal ku tisse nemt, så er det da besværligt at man skal have hånden under dragten for at fjerne trusserne til siden ? ? ? eller er der noget jeg har misforstået ? ?
der ud over så er jeg ikke god til bare ben, så jeg tænker: selvsiddende nylon strømper ? kan jo ikke have "bukse-nylonstrømper" på uden på den der dragt eller hvad ? ? den er jo lidt lige som cykel shorts men bare en hel dragt..
pleace hjælp de damer, selv om det blev langt, ku ikke lige forklare det bedere 

Anmeld