Hjælp til kjole, haster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.908 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. april 2012

Princesspigen

hejsa..

jeg står og skal til 40 års fødselsdag idag, er ikke særlig piget men har prøvet at gøre lidt ved det både for min, kærestens og vennernes skyld..

lånte mig igår 3 kjoler af min bror´s kæreste.. en lilla, en sort og en rød.. er blevet enige med mig selv om jeg skal have den røde på da den sidder bedst og er mest behagelig..

har et par sorte sandaler med lidt hæl på som jeg så skal have på, et sort strikket sjal jeg har, og så har jeg en sort blomst jeg tager i håret..

MEN, inden under denne kjole.. vi skal være i en gilde sal, der forhåbentlig sku være varme på, men vi skal uden for for at komme til bygning med wcerne..    jeg har lånt en "dragt" også, sådan en der lige strammer det hele op engang så kjolen sidder pænt, fjerner alle dellerne osv.. og så er den enda behagelig at have på..

den har en hul i skridtet så man kan tisse, da den er besværlig at komme ind og ud af.. men tager man trusser på under ? tænker lidt hvis det er meningen man skal ku tisse nemt, så er det da besværligt at man skal have hånden under dragten for at fjerne trusserne til siden ? ? ? eller er der noget jeg har misforstået ? ?

der ud over så er jeg ikke god til bare ben, så jeg tænker: selvsiddende nylon strømper ? kan jo ikke have "bukse-nylonstrømper" på uden på den der dragt eller hvad ? ? den er jo lidt lige som cykel shorts men bare en hel dragt..

pleace hjælp de damer, selv om det blev langt, ku ikke lige forklare det bedere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2012

Princesspigen

7. april 2012

Francisca

hvis det er de ''dragter'' jeg tænker på så kan du godt tage strømpebukser udenpå, da de jo bare er til for at gøre en tyndere at se på. tryllebukser.

Anmeld

7. april 2012

Princesspigen

Francisca skriver:

hvis det er de ''dragter'' jeg tænker på så kan du godt tage strømpebukser udenpå, da de jo bare er til for at gøre en tyndere at se på. tryllebukser.

det er sådan en dragt.. men tænker om ikke det kommer til at sidde dumt med nylon strømper uden på.. ?

og tager man så trusser på  inden under ?

Anmeld

7. april 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

hejsa..

jeg står og skal til 40 års fødselsdag idag, er ikke særlig piget men har prøvet at gøre lidt ved det både for min, kærestens og vennernes skyld..

lånte mig igår 3 kjoler af min bror´s kæreste.. en lilla, en sort og en rød.. er blevet enige med mig selv om jeg skal have den røde på da den sidder bedst og er mest behagelig..

har et par sorte sandaler med lidt hæl på som jeg så skal have på, et sort strikket sjal jeg har, og så har jeg en sort blomst jeg tager i håret..

MEN, inden under denne kjole.. vi skal være i en gilde sal, der forhåbentlig sku være varme på, men vi skal uden for for at komme til bygning med wcerne..   jeg har lånt en "dragt" også, sådan en der lige strammer det hele op engang så kjolen sidder pænt, fjerner alle dellerne osv.. og så er den enda behagelig at have på..

den har en hul i skridtet så man kan tisse, da den er besværlig at komme ind og ud af.. men tager man trusser på under ? tænker lidt hvis det er meningen man skal ku tisse nemt, så er det da besværligt at man skal have hånden under dragten for at fjerne trusserne til siden ? ? ? eller er der noget jeg har misforstået ? ?

der ud over så er jeg ikke god til bare ben, så jeg tænker: selvsiddende nylon strømper ? kan jo ikke have "bukse-nylonstrømper" på uden på den der dragt eller hvad ? ? den er jo lidt lige som cykel shorts men bare en hel dragt..

pleace hjælp de damer, selv om det blev langt, ku ikke lige forklare det bedere

Tror jeg ville vælge at tage dragten på først og så trusser udenover og til sidst nylonstrømper eller som du selv skriver, selvsiddende Tror ik jeg ville gå til fest uden trusser, men det er jo en smagssag, ville ihvertfald ik tage dem på indenunder for så kan man jo ik få dem af

Anmeld

7. april 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Tror jeg ville vælge at tage dragten på først og så trusser udenover og til sidst nylonstrømper eller som du selv skriver, selvsiddende Tror ik jeg ville gå til fest uden trusser, men det er jo en smagssag, ville ihvertfald ik tage dem på indenunder for så kan man jo ik få dem af

jeg tænker lidt det samme som dig..

ville ikke brude mig om at være bundløs til fest..

men have ikke overvejet at man ku tage dem på uden på dragten  

tænker nemlig også at hvis man har dem på inden under bliver det VILDT besværligt at komme til at tisse, og da jeg er gravid tisser jeg hele tiden

Anmeld

7. april 2012

Kay

det er jo en smags sag... jeg ville ikke tage trusser inden under... for det bliver dælemer for besværligt.... ville nok tage trusser udenpå... mendmindre man er i humør til at gå i byen uden trusser

selvsidende eller strømpebukser... det er egentlig hvad du er mest til... man kan sagtens havde strømpe bukser på uden på dragten... har selv en og det funger fint jeg er dog selv mest til bare ben...

Anmeld

7. april 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

tænker nemlig også at hvis man har dem på inden under bliver det VILDT besværligt at komme til at tisse, og da jeg er gravid tisser jeg hele tiden

Netop derfor ville jeg slet ik gå til bal uden trusser.. Det er koldt for tiden og blærebetændelsen lurer da lige om hjørnet hvis man er HELT ubeskyttet..

Men tænker den dragt sidder så stramt at den vil kunne fungere som din hud og trusserne vil sidde fint udenpå Tager du trusserne på under dragten kan det jo være det samme om der er hul til at tisse eller ej, du skal jo have dragten af for at kunne hive trusserne ned..

Anmeld

7. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hvor langt hende er du??? for jeg blev frarådet at bruge min dragt som gravid... især hvis du er så langt hende at du kan mærke baby... for den reagere jo på det ekstre tryg... så du kan recikere en lille en der ligger og rumstere hele festen igennem

Anmeld

7. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det er jo en smags sag... jeg ville ikke tage trusser inden under... for det bliver dælemer for besværligt.... ville nok tage trusser udenpå... mendmindre man er i humør til at gå i byen uden trusser

selvsidende eller strømpebukser... det er egentlig hvad du er mest til... man kan sagtens havde strømpe bukser på uden på dragten... har selv en og det funger fint jeg er dog selv mest til bare ben...

jeg har nogle problemer med min selvtillid så det der med bare ben gør det værre sys jeg.. tilgængæld sys jeg jeg får pæne ben i nylon strømper..

er slet ikke til bundløs.. kunne bare ikke lure hvordan jeg sku kringle den..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.