Overbelastnings smerter - kender I denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Miss BananaHammock

Fik taget æg ud i fredags, altså en uge siden. Var næsten sengeliggende de første fire dage, men har de sidste par dage haft det ok. Så idag er jegbegyndt at få maveniv, sådanhelten nede over skambenet når jeg tisser. Det kommer når jeg skal "presse". Er det noget I harprøvet, eller tror I jeg skal kontakte klinikken?

Det kommer også når jeg rejser mig op. Også får jeg let kvalme når jeg spiser, som om der ikke er plads fordi der måske stadig er fyldt med væske. 

Del gerne jeres " smerter" så jeg kan se jeg er helt normal 

P.s når jeg skriver maveniv, skal det forståes som en meget smertefuld oplevelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

l.kjoeller

Havde nogle lignende smerter som også gjorde virkelig nas . Jeg var heldigvis bare gravid. Men kontakt evt klinikken. Så er de abs på smerterne og følger dig måske lidt tættere hvis der er bingo. Gjorde de ved mig indtil alt så normalt ud ved skanning. Men som udgangspunkt et godt tegn efter min erfaring

Anmeld

6. april 2012

Miss BananaHammock

l.kjoeller skriver:

Havde nogle lignende smerter som også gjorde virkelig nas . Jeg var heldigvis bare gravid. Men kontakt evt klinikken. Så er de abs på smerterne og følger dig måske lidt tættere hvis der er bingo. Gjorde de ved mig indtil alt så normalt ud ved skanning. Men som udgangspunkt et godt tegn efter min erfaring

Tak for svar, det var et dejligt svar håber

Men god ide med lige at informere klinikken. 

Anmeld

7. april 2012

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Fik taget æg ud i fredags, altså en uge siden. Var næsten sengeliggende de første fire dage, men har de sidste par dage haft det ok. Så idag er jegbegyndt at få maveniv, sådanhelten nede over skambenet når jeg tisser. Det kommer når jeg skal "presse". Er det noget I harprøvet, eller tror I jeg skal kontakte klinikken?

Det kommer også når jeg rejser mig op. Også får jeg let kvalme når jeg spiser, som om der ikke er plads fordi der måske stadig er fyldt med væske. 

P.s når jeg skriver maveniv, skal det forståes som en meget smertefuld oplevelse. 

Precist samme måde jeg havde det, i den cyklus jeg blev gravid...

Anmeld

7. april 2012

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Precist samme måde jeg havde det, i den cyklus jeg blev gravid...

Wup Wup 

Men her til morgen er det ikke så slemt. Var det også mest sidst på dagen eller i løbet af dagen hos dig? 

Anmeld

7. april 2012

ønskebørn74

Wup Wup 

Men her til morgen er det ikke så slemt. Var det også mest sidst på dagen eller i løbet af dagen hos dig? 

det kom sådan on and off..

Anmeld

7. april 2012

AMtrier

jeg fik taget æg ud mandag for snart to uger siden, jeg lå i sengen en uge. og jeg har stadig ondt hvis jeg har bukket mig for meget i løbet af dagen da jeg snakkede med klinikken sagde de at det kunne tage en måneds tid før man var helt på toppen igen, og man kunne tage nogle pinex og slappe af

håber det bliver bedre.

og krydser fingrer for at der kommer en lille spirre ud af det !!

Anmeld

7. april 2012

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

det kom sådan on and off..

Håber håber håber! 

(skidt med at det er pisse irriterende og gør nas, bare jeg er gravid )

Anmeld

7. april 2012

ønskebørn74

Håber håber håber! 

(skidt med at det er pisse irriterende og gør nas, bare jeg er gravid )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.