Drenge jeans str 104/110

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
855 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Alexander&Lærke

Min søn mangler efterhånden en del bukser i str 104-110 alt efter hvor store de er... Gerne mørke cowboy bukser fra bla name it, h&m og hvad de eller kan hedde.

Har du nogen til salg som ikke er slidte mere end natutligt, stadig pæne og til en god pris så vis mig dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Piva

Mette&Alexander skriver:

Min søn mangler efterhånden en del bukser i str 104-110 alt efter hvor store de er... Gerne mørke cowboy bukser fra bla name it, h&m og hvad de eller kan hedde.

Har du nogen til salg som ikke er slidte mere end natutligt, stadig pæne og til en god pris så vis mig dem...

Hey

Jwg har et par fra Name it i mørk cowboy og et par fra Hog M med lidt pletter på knæene.

Desuden har jeg et par mørkeblå Hummel med "knæmærke" og et par grønne Hummel - dog med pletter. Interesseret?

Anmeld

6. april 2012

Piva

Piva skriver:

Hey

Jwg har et par fra Name it i mørk cowboy og et par fra Hog M med lidt pletter på knæene.

Desuden har jeg et par mørkeblå Hummel med "knæmærke" og et par grønne Hummel - dog med pletter. Interesseret?

de er str 110.

Har også bluser og tshirts. Var det noget?

Anmeld

6. april 2012

Mumto3

Jeg har et par helt nye fra Lewis i sorte og et par næsten ubrugte også fra Lewis i mørkeblå. Du kan få begge par for 150kr pp

Anmeld

6. april 2012

Mumto3

-og så kan jeg ikke stave...det hedder Levi's bukser. Har lige chekket størrelsen på de ubrugte og de hedder str. 7, men jeg synes de er små i størrelsen.

Anmeld

6. april 2012

Alexander&Lærke

Piva skriver:

Hey

name it kunne godt have interesse, har du et billed og en pris?

Anmeld

6. april 2012

Alexander&Lærke

Piva skriver:

de er str 110.

Har også bluser og tshirts. Var det noget?

søger kun bukser....

Anmeld

6. april 2012

Alexander&Lærke

Mumto3 skriver:

Jeg har et par helt nye fra Lewis i sorte og et par næsten ubrugte også fra Lewis i mørkeblå. Du kan få begge par for 150kr pp

ok fedt kan du tage et billed? og 7 er det 7 år? For så må du lige måle en benlænngde på dem, min søn er kun 4,5 år og en ikke så stor...

Anmeld

6. april 2012

Piva

Mette&Alexander skriver:

name it kunne godt have interesse, har du et billed og en pris?

Har ikke billede nu. Men det er en "ligeopognedmodel" i mørk cowboy brugt få gange. Tænker 70 incl

Anmeld

6. april 2012

Piva

Mette&Alexander skriver:

søger kun bukser....

Har tickettoheaven regntøj str 116. Det var måske noget? Kig på min profil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.