Åhhh jeg har bare en rigtig depri dag i dag.
Min eks og jeg flyttede fra hinanden i starten af efteråret. Vi fik hver vores lejlighed og det var så vores mening(håb) at vi kunne få tinge op at køre igen, så vi en dag kunne flytte sammen igen.
Som tiden gik, følte jeg en trang til at løsrive mig fra ham og få MIT liv op at køre igen, sammen med vore søn som jeg har 11 dage ud af 14.
Jeg var faktisk ikke rigtig ked af det på noget tidspunkt, følte mig helt afklaret, at det skulle ikke være os mere for det kunne vi ikke finde ud af at få til at fungere på en måde hvor begge parter var tilfredse.
Han blev ked af det, den dag jeg proklamerede at nu var vi altså ikke kærester mere og han begyndte at gøre tilnærmelser med kys og kram som ikke har været der længe. Jeg blev nok lidt frustreret for det var en del af det jeg har manglet i al den tid det har gået skidt mellem os. Og nu var jeg endelig afklaret og så begynder han på det. Jeg blev nok faktisk mere frastødt af det på det tidspunkt, for nu skulle han ikke komme her og lave min beslutning om.
Det er nu godt 1 måned siden jeg tog den beslutning, og pludselig i dag bliver jeg bare rigtig ked af det. Det er som om jeg har fortrængt alvoren af denne beslutning. Jeg elsker ham stadig, han er min bedste ven, vi fungere pisse godt sammen på mange stadier. Ellers havde vi nok heller ikke været sammen i 8 år. Det er pludselig gået op for mig, at hvis/når jeg skal have flere børn bliver det ikke med ham, og det samme når han skal, er det ikke mig der skal føde dem
Jeg kan overhovedet ikke forestille mig at skulle have børn med andre end ham lige nu, og ja jeg bliver helt vildt ked af det ved tanken om at vi ikke igen på et tidspunkt skal opleve denne store ting sammen igen. Det samme med vores søn, jeg bliver ked af det ved tanken om at han skal vokse op uden hans forældre bor sammen, uden vi skal holde jul sammen alle sammen, uden vi skal opleve ting sammen i weekenderne, uden vi skal på ferie sammen, og at jeg ikke skal se ham være den fantastiske og kærlige far han er for vores søn hver dag
Men igen, så havde vi jo også nogle problemer som gjorde vi var nød til at gå fra hinanden. Fx havde vi stort set aldrig sex, som i 1 gang hver 2-3 måned. Fordi jeg har simpelthen ikke lyst. Vi har kun tante kysset i mange år.....kun tungekysset uden sex, som var så sjældent. Så var der selvfølgelig alle småtingene som var med til at få bærgeret til at flyde over. Det at rydde op efter sig selv, gøre rent uden at blive bedt om det hvem skal dit og hvem skal dat tingene. Men de er der nu nok i alle forhold
Vores søn er nu 1½ år og vågner stadig mellem 2-7 gange hver nat og det var været sådan hele han liv, hvilket nok også har medvirket til at vi var nemmere at irritere begge to. Men på en måde føler jeg at vi har været i gennem denne hårde tid, og vi har givet op i stdet for at holde sammen og komme stærkere ud på den anden side.
Jeg er så meget i tvivl om jeg/ vi har taget den rigtige beslutning. Hvordan ved man om man har taget den rigtige beslutning?
Hilsen en lidt ked ano.