Spyt på døren hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Sim

Vi bor i hvad der virkede til at være et roligt kvarter i Kolding. Vi har dog efter noget tid fået nogle temmelig larmende overboer men det har været til at holde ud.

I dag skulle jeg så ud og handle, det jeg så kom hjem til var at vores lejlighedsdør var spyttet til, endda da nyt det nærmest løb ned af døren. Jeg har før taget teenangepigen som bor over os i at spytte i gangen.

Men tænker hvad gør man i sådan en situation skal man gå til naboerne inden boligselvskabet?

Jeg gider ikke virke hysterisk, men synes det grænser til chikane og utrykhed når man opdager sådan noget.
Siden det er en specifik dør og ikke bare en fællesdør som fx indgangen til vores opgang.

Det sure opstød skulle jeg bare lige af med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

VIPpigen

Jeg ville gå til naboerne, altså forældrene, nævne for dem at du har set datteren spytte i opgangen, og du selvfølgelig ikke ved om det er hende der har spyttet på jeres dør. Men at næste gang vil du gå til boligforeningen. Naboerne fortjener en advarsel før du klager til boligforeningen ;-) men derefter kan du bare klage løs, så er de advaret ;-)

Anmeld

6. april 2012

TeamRocket

Ej fy for helvede  Ta en snak med hendes forældre og sig du simpelthen ikke vil finde dig i at deres datter spytter i opgangen, og at nu er der også spyt på din dør og at du har tænkt dig at klage hvis spytteriet forsætter! Det er da bare for ulækkert, hvad sker der oppe i hovedet på de der teenagere? Vi har også to nabobørn og de virker bare som om de nada hjerner har og smider deres klamme skodder i vores forhave. Altså når vi nu er ikkerygere her i huset gider jeg fandme ikke have skodder allevegne!  

Anmeld

6. april 2012

Kofoed.

Da vi boede inde i kolding og i et okay roligt kvarter blev vi adskillige gange udsat for, at nogen gik og kastede røgbomber ind i opgangene, det enten med en brand nytårsaften, vis vi viste hvem der have gjort det, så var de bestemt blevet meldt.

Man betaler lidt kvm som er fælles areal på alle lejligheder, så selvom det er opgangen, så vil jeg betegne det for mit hjem, så spyttede nogen eller røg i opgangen, så fik de pænt besked på at stoppe, ellers kom der konsekvenser, om det i første omgang bare er en samtale med forældrene og senere bliver en samtale med boligselskabet bestemmer i.

Anmeld

6. april 2012

wamse

Først ville jeg starte med at vaske min dør

Så ville jeg sende en mail til boligkontoret, og gøre dem opmærksom på oplevelsen, så de er vidende om eventuelle problemer i jeres opgang.

Sikke en ulækker oplevelse at få Har selv prøvet at en havde smidt en rigtig klam spytklat på min sadel på cyklen

Anmeld

6. april 2012

Kay

jeg ville tage et billed som bevis og så klage til bolig kontoret... det er sgu da for klamt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.