Hej 
Jeg er lige stået op efter en super hyggelig aften med mine veninder, der blev drukket lidt alkohol og vi var ude og feste og danse, det var vildt hyggeligt og dejligt, bare at glemme alt om behandlinger, gravidtet og babyer
Men nu sidder jeg lidt med en følelse af dårlig samvittighed, fordi jeg var inde og blive insemineret i tirsdags, hvor jeg selv havde lavet ægløsning (fik dog alligevel ægløsningssprøjten) og sædprøven var SUPER god og vi havde dyrket sex aftenen/natten inden jeg var inde om morgenen og få afvide jeg selv havde "lavet" ægløsning, så der er måske en god chance for det lykkes denne gang (selvom jeg selv ikke tør håbe på noget) Men nu får jeg dårlig samvittighed over at jeg drak alkohol
Jeg har ikke rigtig drukket alkohol (måske en enkel øl eller et glas vin) i den tid vi har været i behandling (10måneder), så er jeg taget ædru med i byen, de gange jeg har været afsted med pigerne.
Skader det en eventuel graviditet fordi jeg drak? Var det forkert af mig? Ih, kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal tænke og føle, havde jo en super fantastisk aften/nat 
Anmeld