bør jeg tage til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2012

Anonym trådstarter

Min datter på seks måneder er blevet syg, siden mandag har hun været forkølet, men i onsdags synes jeg det blev slemt, hun hoster rigtig meget og nogle gange lommer der slim med op, snotten løber og hun. nyser... hun virker ikke som om hun har feber, mwn tager lige hendes temoeratur når hun vågner...

Hun er glad og tilfreds og virker ikke sløv, den første halve time efter hun vågner...

Kan ikke finde ud af om det bare er en alm forkølelse eller om jeg skal tage hende til lægen...

Og er der en som har nogle råd til hvordan jeg kan hjælpe hende lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Anonym trådstarter

Og hun raller når hun trækker vejret

Anmeld

6. april 2012

janne1986

Hvis hun har slim, kan du ligger noget under sengebenenenlig under madrassen i barnevognen, så hendes hoved bliver hævet lidt i forhold til resten af kroppen? 

Og plejer og sige hellere gå til lægen en gang for meget end en fang for lidt

Anmeld

6. april 2012

janne1986

Hvis hun har slim, kan du ligger noget under sengebenenenlig under madrassen i barnevognen, så hendes hoved bliver hævet lidt i forhold til resten af kroppen? 

Anmeld

6. april 2012

janne1986

Ener rs virus kører rundt i øjeblikket... 

Og det du beskriver lyder som mine døtre i et astma anfald

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

ppåvvivigvignvignevognenccucugcuggcuggeHvis hun har slim, kan du ligger noget under sengebenenenlig under madrassen i barnevognen, så hendes hoved bliver hævet lidt i forhold til resten af kroppen? 

Vi har hævet hovedet både på vognen og vuggen og hun sover elendigt...

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

mødrhhahafhaftrEner rs virus kører rundt i øjeblikket... 

Og det du beskriver lyder som mine døtre i et astma anfald

Jeg frygtede at det svar ville komme en fra vores mødre gruppe har haft rs virus for ca to måneder siden...

Tror vi må et smut til vagtlægen

Anmeld

6. april 2012

JonTri

Uhh afsted til læge. Begge mine har RS virus lige nu! Det lyder som om din datter har det samme, og den kan være farlig for børn under et år og specielt under 1/2 år. 

De får ondt af at hoste ved RS så sørg for hun ikke har ondt, men tag til vagtlæge allerførst. Han kan hurtigt lytte om der er noget. 

Rigtig god bedring! 

Anmeld

6. april 2012

JonTri

Anonym skriver:

Jeg frygtede at det svar ville komme en fra vores mødre gruppe har haft rs virus for ca to måneder siden...

Tror vi må et smut til vagtlægen

Det smitter 2 uger efter udbrud og sygdommen topper på 5. dagen... 

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

dedeneerffafarfarlfarlifarligffoforhhehelheltssmsmåUhh afsted til læge. Begge mine har RS virus lige nu! Det lyder som om din datter har det samme, og den kan være farlig for børn under et år og specielt under 1/2 år. 

De får ondt af at hoste ved RS så sørg for hun ikke har ondt, men tag til vagtlæge allerførst. Han kan hurtigt lytte om der er noget. 

Rigtig god bedring! 

Åh nej nu bliver jeg da rigtig bekymret for ja har gidt læst at den er farlig for de helt små... vi må af sted...

God bedring med dine også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.