Kære alle det læser med.
Jeg har virkelig brug for lidt gode råd.
Jeg er sammen med kæresten på fjerde år, sammen har vi et barn på knapt et år og kæresten et barn fra tidligere forhold, som er hos os 8/6.
Vores forhold er simpelthen blevet ret lunkent, hvis ikke dødt. Der er ingen gnist, vi taler knapt sammen og jeg sover efterhånden mere på børneværelset end i soveværelset. Vores forhold har kørt meget op og ned, hvilket har stået på siden sidste del af graviditeten. Vi har været fra hinanden, men valgte at give det en chance, men det er aldrig blevet helt godt.
Den sidste tid har jeg haft det fysisk dårlig over den udvikling vores forhold har taget. Jeg føler mig rigtig meget i klemme, for på den ene side ønsker jeg at gå, men på den anden side nænner jeg det ikke over for vores fælles barn og mit stedbarn... Jeg ved min kæreste vil blive utrolig såret, men jeg føler bare ikke at tingene bliver bedre.
Jeg synes bare det hele er rigtig svært! Hvornår er nok nok, når der er børn involveret? Skal jeg tænke på mig selv og tage mit barn og smutte, eller blive for at holde familien samlet???
Undskyld hvis det er lidt indviklet, men jeg har svært ved at finde op og ned i mine tanker!
Tak til alle der læste med!

Anmeld