Skal bare lige ud med mine frustrationer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2012

EKBJ

Jeg har fra igår formiddag til idag været hjemme hos min moster.. Min kæreste og jeg havde så aftalt han skulle komme forbi når jeg kom hjem.. han vælger så at ringe til mig da jeg er på vej hjem, og sige at han altså tager til Odense for at hente et par alufælge til hans bil.. Det skal lige siges det tager en time for at køre til Odense og vi skal alligevel der over i næste uge!!! Blev lidt små irritereret og så blev han ellers bare sur.. Så fortsætter den lille diskussion sådan hen over dagen og jeg bliver mere og mere irriteret!! Han ville så komme forbi her til aften så vi kunne gå en tur med hunden, men så vælger han i stedet at tage hjem til hans kammerat som han ellers havde sagt han ikke havde noget at gøre med længere (hans kammerat ryger hash).. skal lige siges jeg ikke bryder mig om ham kammeraten.. de vælger så at drikke sig pisse stive som de altid gør når de er sammen!!!

Jeg er skuffet og irriteret!! Måske er det bare mig der er noget galt med.... ved ikke hvad i synes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

B&J

ved du hvad jeg syntes du skal bestemme dig for om du gider bleve ved i det forhold...

for ja jeg ville også blive skuffet over alle de ting men du kan jo som sagt ikke bestemme over ham hvad han vælger at lave...

og kan se du er gravid så syntes jeg måske det er på tide han skal se at blive voksen men det kan jeg godt læse han desværre ikke lige bliver lige nu...

men der er ikke andet for få en snak med ham... for du kan jo endelig heller ikke stole på ham ang hans ven heller

Anmeld

6. april 2012

lycly

Du er nødt til at få snakket med ham om det. Det lyder som om at han er lidt dårlig til at overholde jeres aftaler, og den går altså ikke den dag I står med et lille barn. Hvis I aftaler at han skal være hjemme en bestemt dag, så skal han ikke fare rundt til vennerne, så skal han hjem til dig, fordi du regner med at han kommer. Og det er sgu hårdt at stå med en skrigende unge, og en kæreste der "brænder en af".

Tag en snak med ham, synes ikke nødvendigvis I bør gå fra hinanden (i hvert fald ikke udelukkende pga de eksempler du kommer med her) jeg tror sagtens det er noget I kan snakke om, det bør det i hvert fald være. Tror også bare mænd tager tingene lidt mere afslappet og de tænker sgu ikke så langt nogen gange. Og tror vitterligt ikke de gør det for at såre os med vilje

Anmeld

6. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
EKBJ skriver:

Jeg har fra igår formiddag til idag været hjemme hos min moster.. Min kæreste og jeg havde så aftalt han skulle komme forbi når jeg kom hjem.. han vælger så at ringe til mig da jeg er på vej hjem, og sige at han altså tager til Odense for at hente et par alufælge til hans bil.. Det skal lige siges det tager en time for at køre til Odense og vi skal alligevel der over i næste uge!!! Blev lidt små irritereret og så blev han ellers bare sur.. Så fortsætter den lille diskussion sådan hen over dagen og jeg bliver mere og mere irriteret!! Han ville så komme forbi her til aften så vi kunne gå en tur med hunden, men så vælger han i stedet at tage hjem til hans kammerat som han ellers havde sagt han ikke havde noget at gøre med længere (hans kammerat ryger hash).. skal lige siges jeg ikke bryder mig om ham kammeraten.. de vælger så at drikke sig pisse stive som de altid gør når de er sammen!!!

Jeg er skuffet og irriteret!! Måske er det bare mig der er noget galt med.... ved ikke hvad i synes??

Synes det er en barnlig opførsel af din kæreste, men det kan selvfølgelig have noget med alderen at gøre. Du må tage en snak med ham og forklar ham alvoren, ellers må du håbe på at den kommer når bebsen er kommet til verden.

Held og lykke

Anmeld

6. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
EKBJ skriver:

I øvrigt skal kæresten aldrig bestemme hvem man omgås med. Det må være op til din kæreste at finde ud af om det er et fornuftigt venskab.

Jeg er ligeglad med om der er nogle der ryger hash, så længe min kæreste ikke gør det.

Anmeld

6. april 2012

TeamRocket

Er det ikke bare dine graviditetshomoner der er lidt stride ved dig?

Altså jeg kan ikke se der er noget at være sur over, jo hvis i havde aftalt en middag for to og havde planlagt det hele ugen og han så bare dropper det, men hvis i alligevel bare skulle stene foran tv så kan jeg da godt forstå han lige blev hookt på at skulle ordne bil og besøge vennen. Og at de drikker, herre gud, det er jo fredag og bare fordi du er gravid behøver i jo ikke sidde og holde i hånd derhjemme, det er vigtigt at pleje sig selv og sine omgivelser udover forholdet, så så længe han ikke daffer spontant af hver dag havde jeg ikke hængt mig i det.

Nyyyyyd dog han ikke er hjemme, jeg ville ønske min mand smuttede ud lidt oftere så jeg havde hyblen for mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.