Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikke skriver: Åh ja, og hvor stor er jeres bolig? Er fordi jeg lige er flyttet i ny bolig i boligforening hvor vi skal betale direkte til fjernvarme-selskabet. Har lige fået den første regning, 1730 kr for 1½ måned Synes det virker helt vildt med over 1000 kr om måneden for varme. Vores bolig er 115 m2.
Åh ja, og hvor stor er jeres bolig?
Er fordi jeg lige er flyttet i ny bolig i boligforening hvor vi skal betale direkte til fjernvarme-selskabet. Har lige fået den første regning, 1730 kr for 1½ måned Synes det virker helt vildt med over 1000 kr om måneden for varme. Vores bolig er 115 m2.
Vores er 68 kvm. og betaler 350 kr. ca. (betaler ca. 700 kr. hver 2. måned)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tænker du aconto?
Det er jo meget forskelligt, an på om man bor i lejlighed eller hus og hvor stort det er og hvilken form for opvarmning der bliver brugt. Vi bor i et alm. parcelhus på 140kvm (lejet) og bruger ca 1000,- per måned på varme. Vi betaler ikke aconto.
Da vi boede i en lejlighed på 80kvm betalte vi ca 600,- per kvartal i aconto, der fik vi vist også lidt ekstra regninger.
Rikke skriver: ... hvor meget betaler I om måneden i varme??
... hvor meget betaler I om måneden i varme??
vi betaler 400 om måneden (den er lige steget) og sidste gang fik vi 800 tilbage da års opgørelsen kom
Er det natur gas? for så er det da voldsomt
Tak for jeres svar
Kan godt se det måske ikke er så vildt alligevel, når jeg ser hvad I giver. Der hvor jeg boede før gav jeg bare kun 400 kr om måneden, for 100m2, og der fiuk jeg endda penge tilbage i sommers. Men det var så lejlighed, dette er rækkehus, måske det er derfor. Men puh, det er godt nok mange penge...
Lyder nogenlunde som her. Vi har et rækkehus på ca 112 km2 og giver 1100 kr om måneden hver måned, hele året. Syntes også det er dyrt, men heldigvis er huslejen billig.....
Vi betaler 1700 om måneden s: og det fandt vi selvfølgelig først udAGF da vi var flyttet ind. Den er 130. DetEge vildt dyrt s;
trunte89 skriver: Tror vi giver en 800 et eller andet i vand og varme.og vores lejlighed er 87 kvm.
Tror vi giver en 800 et eller andet i vand og varme.og vores lejlighed er 87 kvm.
Jeg mener det er ca. det samme beløb vi giver - og vi bor i en lejlighed på 83 kvm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128