syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Anonym trådstarter

er i et kæmpe dilemma... min dreng på 1 år har siden igår formiddags haft høj feber og er af samme årsag meget pylret og hænget...Han har kun villet sove hvis han lå klistret op af mig eller hang på min arm så er godt brugt og træt efterhånden. Skal lige nævnes at jeg er alene med ham så der er kun mig til at tage ham. Jeg skal imorgen på job og da vi der har en masse sygemelding og ikke flere vikarer at få ind føler jeg at jeg bør tage afsted. Min far har så været så sød at hente min søn idag og have ham indtil lørdag (skal arbejde fra 13-21 imorgen og 8-15 lørdag) for at jeg kunne få sovet og være klar til job imorgen.

Mit store dilemma er nu at jeg jo synes det er rart at blive aflastet især fordi jeg dårligt har sovet siden igår og ved jeg helst skal være frisk til job imorgen hvorimod på den anden side har jeg så dårlig samvittighed over ikke at være sammen med min søn og trøste ham når han er ked og har feber

min søn er glad for sin morfar og tryg ved ham og har sovet der før så hvad det angår er jeg ikke nervøs ved bare at når han er syg er det mor som er bedst

hvad ville i gøre???

køre derned og sove også selvom jeg så ved jeg højst sandsynligt ikke får noget søvn eller bare nyde at jeg kan blive aflastet og være frisk til job imorgen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

B&J

ved du hvad din søn har sovet der før og gør det igen og lyder som om han bare har det super godt ved ham morfar

så jeg syntes du skal få sovet og tage på arbejdeind imellem har man bare brug for lidt hjælp og rumplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.