hudreduktion operation!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2012

bobbles

ja skal til forundersøgelse i maj med henblik på at jeg skal have fjernet noget maveskind der hænger efter jeg har tabt 27 kg på 6 måneder, er der evt nogen der har været igennem det og kunne tænke sig at dele deres før og efter billeder? kunne egentlig godt tænke mig at se nogen før og efter billeder på nogen der har været det igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

bobbles

5. april 2012

morbibi

Frøken Christiansen skriver:

ja skal til forundersøgelse i maj med henblik på at jeg skal have fjernet noget maveskind der hænger efter jeg har tabt 27 kg på 6 måneder, er der evt nogen der har været igennem det og kunne tænke sig at dele deres før og efter billeder? kunne egentlig godt tænke mig at se nogen før og efter billeder på nogen der har været det igennem

Jeg har ingen billeder, men kun god erfaring. Det var simpelhent guld værd, at få fjernet de ekstra kg hud

Anmeld

5. april 2012

Christina.78

Følger med her..

Og hvordan dælen klarede du at tabe så meget på så lidt tid??

Anmeld

5. april 2012

bobbles

morbibi skriver:

Jeg har ingen billeder, men kun god erfaring. Det var simpelhent guld værd, at få fjernet de ekstra kg hud

okay er meget spændt på det og også lidt nervøs men jeg ser frem til det

Anmeld

5. april 2012

bobbles

Christina.78 skriver:

Følger med her..

Og hvordan dælen klarede du at tabe så meget på så lidt tid??

jeg startede med at dyrke motion i træningscenteret og spise sundt det tabte jeg de første 7 kg på, og 1 december startede jeg på fuld nupo kur og er så stille og roligt begyndt på mere mad og mindre nupo og træner næsten hver dag, også er resten af kiloerne raslet af

Anmeld

5. april 2012

bobbles

5. april 2012

Christina.78

Frøken Christiansen skriver:

jeg startede med at dyrke motion i træningscenteret og spise sundt det tabte jeg de første 7 kg på, og 1 december startede jeg på fuld nupo kur og er så stille og roligt begyndt på mere mad og mindre nupo og træner næsten hver dag, også er resten af kiloerne raslet af

Jamen, det er FANDME flot!!!  ..gid jeg havde ryggrad til det

må bare give mig selv sparket bagi..

Anmeld

5. april 2012

bobbles

Christina.78 skriver:

Jamen, det er FANDME flot!!!  ..gid jeg havde ryggrad til det

må bare give mig selv sparket bagi..

Det har os været en hård kamp synes jeg. Er da os røget i slik fælden en del gange :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.