Kagen til Penny's fest (min kage nr. 5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2012

MomInTheMaking

Så kom dagen hvor vi skulle byde Penny "velkommen til verden".

Og jeg havde jo besluttet selv at stå for kagen og det synes jeg nu også gik meget godt, dog slet ikke som jeg gerne ville, da jeg kom i tidspres og stadig var ved at dekorere kagen da gæsterne ankom.

Men.. gæsterne var vilde med den og den smagte vidst heller ikke helt dårligt, for da folk var taget hjem var det kun liiige billedet tilbage, de nænnede vidst ikke at skære i det kære barn.

Den er med lyse bunde, hinbærmouss og mørk choko mouss.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Maja_4000

Smuk !!

Anmeld

5. april 2012

Dot D

Hvor er den flot

Rigtig flot afslutning rundt om billedet, jeg kom helt til at tænke "scrapbooking" er det mon noget, du gør i???

Anmeld

5. april 2012

tina76

Rigtig sød kage   

Anmeld

5. april 2012

iris-mor

Hold da helt fast. Den er bare flot!!!

Anmeld

5. april 2012

MomInTheMaking

Maja_4000 skriver:

Smuk !!

Tak. ^^

Anmeld

5. april 2012

MomInTheMaking

Dot D skriver:

Hvor er den flot

Rigtig flot afslutning rundt om billedet, jeg kom helt til at tænke "scrapbooking" er det mon noget, du gør i???

Tusind tak. Det kom bare til at blive lidt forhastet, bogstaverne sidder ikke lige osv. xD hehe.. men sådan er det jo når man kommer i tidsnød. og nu kom jeg jo helt fra det, men jeg ville egentlig have takket dig for hjlpen i mit indlæg. men så må jeg liiiige... TAK, TAK, TAK for hjælpen. hehe.. og det var godt du sagde jeg skulle lave for "meget" fyld, for det viste sig at det slet ikke var for meget.

Jeg har været på et enkelt endags kursus i scrapbooking og intentionen er da også at jeg skal have lavet Penny's bog færdig en dag, men jeg er lidt sådan én med 7000 kreative projekter igang på én gang, så det er noget tid siden jeg sidst har gjort i det. Men dog lidt sjovt at du kunne se det.

Anmeld

5. april 2012

MomInTheMaking

tina76 skriver:

Rigtig sød kage   

Tusind tak

Anmeld

5. april 2012

MomInTheMaking

iris-mor skriver:

Hold da helt fast. Den er bare flot!!!

MANGE tusind tak.

Anmeld

5. april 2012

Dot D

Mom In The Making skriver:

Tusind tak. Det kom bare til at blive lidt forhastet, bogstaverne sidder ikke lige osv. xD hehe.. men sådan er det jo når man kommer i tidsnød. og nu kom jeg jo helt fra det, men jeg ville egentlig have takket dig for hjlpen i mit indlæg. men så må jeg liiiige... TAK, TAK, TAK for hjælpen. hehe.. og det var godt du sagde jeg skulle lave for "meget" fyld, for det viste sig at det slet ikke var for meget.

Jeg har været på et enkelt endags kursus i scrapbooking og intentionen er da også at jeg skal have lavet Penny's bog færdig en dag, men jeg er lidt sådan én med 7000 kreative projekter igang på én gang, så det er noget tid siden jeg sidst har gjort i det. Men dog lidt sjovt at du kunne se det.

Selv tak, rart at kunne hjælpe Jeg scrapper selv, og synes, der var nogle lligheder dertil

Kender godt det dér med at have MANGE ting igang.... Men det er jo bare fordi det er såååååååå spændende, hi hi....

Skidt med at bogstaverne ikke sidder lige, det gør de bare næste gang... Alt bliver bedre med øvelse, og nu har du jo fået bekræftet, at dine kager smager godt, så er det bare i gang med nogle flere..... De skal helt sikkert nok blive spist og det giver en dejlig masse øvelse

Håber I havde en rigtig god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.