Mom In The Making skriver:
Tusind tak.
Det kom bare til at blive lidt forhastet, bogstaverne sidder ikke lige osv. xD hehe.. men sådan er det jo når man kommer i tidsnød.
og nu kom jeg jo helt fra det, men jeg ville egentlig have takket dig for hjlpen i mit indlæg. men så må jeg liiiige... TAK, TAK, TAK for hjælpen.
hehe.. og det var godt du sagde jeg skulle lave for "meget" fyld, for det viste sig at det slet ikke var for meget.

Jeg har været på et enkelt endags kursus i scrapbooking og intentionen er da også at jeg skal have lavet Penny's bog færdig en dag, men jeg er lidt sådan én med 7000 kreative projekter igang på én gang, så det er noget tid siden jeg sidst har gjort i det.
Men dog lidt sjovt at du kunne se det.
Selv tak, rart at kunne hjælpe
Jeg scrapper selv, og synes, der var nogle lligheder dertil
Kender godt det dér med at have MANGE ting igang.... Men det er jo bare fordi det er såååååååå spændende, hi hi....
Skidt med at bogstaverne ikke sidder lige, det gør de bare næste gang... Alt bliver bedre med øvelse, og nu har du jo fået bekræftet, at dine kager smager godt, så er det bare i gang med nogle flere..... De skal helt sikkert nok blive spist
og det giver en dejlig masse øvelse

Håber I havde en rigtig god dag

Anmeld