Søger: Inspiration til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2012

GitteC78

Jeg står og skal have barnedåb for min datter om 2 mdr. og lige nu sidder jeg og tænker på bordkort, bordpynt og menukort. Men hvad skal jeg da lave... Hmmmm.... Jeg  vil helst selv lave det, men synes jeg mangler inspiration.

Hvordan så jeres bordkort, bordpynt og menukort ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Princesspigen

GitteC78 skriver:

Jeg står og skal have barnedåb for min datter om 2 mdr. og lige nu sidder jeg og tænker på bordkort, bordpynt og menukort. Men hvad skal jeg da lave... Hmmmm.... Jeg  vil helst selv lave det, men synes jeg mangler inspiration.

til min lillebrors dåb var menuen et stort ta-selv-bord af div kolde og varme retter.. det hele lavet selv..

pynten var meget de færdige plastik bamser og rangler man kan købe til amme formål og spredt ud over bordene... og servietter, blomster og dug osv, var holdt i blå og hvide farver..

Anmeld

5. april 2012

Alarnna

Man kan se inde på kokken og jomfruens hjemmeside, forskellige buffeter og menuer.. så kan man selv vælge hvad man har lyst til.. Det er super godt.. Har en veninde der lige har prøve dem

Anmeld

5. april 2012

GitteC78

Princesspigen skriver:

til min lillebrors dåb var menuen et stort ta-selv-bord af div kolde og varme retter.. det hele lavet selv..

pynten var meget de færdige plastik bamser og rangler man kan købe til amme formål og spredt ud over bordene... og servietter, blomster og dug osv, var holdt i blå og hvide farver..

Lyder som et pænt bord, men jeg er nu mere til lave selv dekoration.

Det er nu ikke menuen jeg mangler inspiration til men menukort til bordet

Anmeld

5. april 2012

GitteC78

Alarnna skriver:

Man kan se inde på kokken og jomfruens hjemmeside, forskellige buffeter og menuer.. så kan man selv vælge hvad man har lyst til.. Det er super godt.. Har en veninde der lige har prøve dem

Tak for inspiration men det er ikke menuen jeg mangler men menukort

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

GitteC78 skriver:

Lyder som et pænt bord, men jeg er nu mere til lave selv dekoration.

Det er nu ikke menuen jeg mangler inspiration til men menukort til bordet

ar okay.. jeg har ikke selv prøvet det er ikke så langt henne men ville bare lige hjælpe dig med det jeg har oplevet måske det ku hjælpe på en eller anden måde..

Anmeld

5. april 2012

cecilie1984

GitteC78 skriver:

Her er lidt billeder fra Emilies dåb i 2008. Der lavede jeg det hele selv og vi holdte det hjemme.

Frejas dåb i 2011 holdt vi ude og det blev holdt i lilla og hvide farver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2012

GitteC78

cecilie1984 skriver:

Her er lidt billeder fra Emilies dåb i 2008. Der lavede jeg det hele selv og vi holdte det hjemme.

Frejas dåb i 2011 holdt vi ude og det blev holdt i lilla og hvide farver

Tak, hvor ser det bare fint ud...

Hvad er det der er på de lyserøde bordkort?

Er det nemt at lave servietterne?

Anmeld

5. april 2012

cecilie1984

GitteC78 skriver:

Tak, hvor ser det bare fint ud...

Hvad er det der er på de lyserøde bordkort?

Er det nemt at lave servietterne?

min far og stedmor sad et par dage før og lavede servietterne

det der er på bord kortene er små hænder og tæer

det hele er købt i panduro hobby

tog lige et billede af bord kortet tæt på.

Har lavet en bog med alt pynten, billeder, kort og andet fra dåben til min datter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2012

Lusi

Til vores datters barnedåb havde vi bestilt mad udefra. Til vores søns, lavede vi maden selv. Den stod på sandwich. Det blev bare serveret i skåle og så kunne folk selv lave de sandwich de havde lyst til. Der var tunsalat, æg og bacon, ost og skinke, clubsandwich osv. Det var vidst ret populært.. Og så havde vi bestilt den flotteste kage fra Sandorff herinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.