Hjælp hvis du har har/haft en Emmaljunga Quadrolift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.872 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2012

lio

jeg har denne lift og jeg er i tvivl om hvad jeg skal ligge i bunden, hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

lio

ingen?

Anmeld

9. april 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

jeg har denne lift og jeg er i tvivl om hvad jeg skal ligge i bunden, hvad har i gjort?

Ligge i bunden? Hvad tænker du på? 

Anmeld

9. april 2012

lio

K&S skriver:

Ligge i bunden? Hvad tænker du på? 

At evt. ligge en rullemadras med lagen som i en alm. lift, men da dens mål er lidt anderledes end alm. lift så forhører jeg hvad andre med quandrolift gør/har gjort.

Anmeld

9. april 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

At evt. ligge en rullemadras med lagen som i en alm. lift, men da dens mål er lidt anderledes end alm. lift så forhører jeg hvad andre med quandrolift gør/har gjort.

Hmm, jeg kan slet ikke huske hvad vi gjorde :-) men du kan jo vende "ulden" om og så kan den gøre det blødt :-) meeen jeg mener vi købte en lille tynd topmadras, vi lagde ovenpå... 

Anmeld

9. april 2012

lio

K&S skriver:

Hmm, jeg kan slet ikke huske hvad vi gjorde :-) men du kan jo vende "ulden" om og så kan den gøre det blødt :-) meeen jeg mener vi købte en lille tynd topmadras, vi lagde ovenpå... 

Der er ikke "kun" for at gøre det blødt, men også for at underlaget kan vakes, hvis det bliver beskidt. har egentlig taget ulden ud af den med tanke at ligge noget andet. Men prøvet lige at vende det ogse hvad jeg synes.

Anmeld

9. april 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

Der er ikke "kun" for at gøre det blødt, men også for at underlaget kan vakes, hvis det bliver beskidt. har egentlig taget ulden ud af den med tanke at ligge noget andet. Men prøvet lige at vende det ogse hvad jeg synes.

Vi havde en eller anden form for "madras" i med lagen om - jeg kan lige prøve at se, om jeg har nogen billeder fra vi brugte den! 

Anmeld

9. april 2012

lio

K&S skriver:

Vi havde en eller anden form for "madras" i med lagen om - jeg kan lige prøve at se, om jeg har nogen billeder fra vi brugte den! 

Jaa.... billeder..

Anmeld

9. april 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

Jaa.... billeder..

Jeg kan ikke finde nogen billeder, hvor man kan se ned i liften - men jeg er overbevist om, at vi havde en lille tynd topmadras med lagen om liggende i liften.

Har du spurgt i Ønskebørn/Babysam, hvad de anbefaler? For vi købte vores samtidig med at vi bestilte vognen/liften  

Anmeld

9. april 2012

lio

K&S skriver:

Jeg kan ikke finde nogen billeder, hvor man kan se ned i liften - men jeg er overbevist om, at vi havde en lille tynd topmadras med lagen om liggende i liften.

Har du spurgt i Ønskebørn/Babysam, hvad de anbefaler? For vi købte vores samtidig med at vi bestilte vognen/liften  

Ja og de synes jeg slet ikke burde købe en topmadras, de virker faktisk som om de synes jeg er komplet idiot. (bare læg en stoble i) siger de, så derfor tænkte jeg spørge herinde hvad andre har gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.