Hvad skal i lave i påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2012

LykkeB

Jeg vil så gerne give mig til noget her i påsken, men ved ikke hvad, det er ret begrænset hvad man kan, med en lille søn på 5 uger. Hvad skal i lave i påsken? - måske jeg kan få noget inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Mamalou

I dag skal min kæreste, bonusdatter, søn og jeg en tur i svømmehallen. I morgen skal bonusdatteren hjem og kæresten på job, så der er det kun bettemand (10 mdr) og jeg, der skal hygge. Jeg har overvejet at tage ham med i zoo, men ved ikke om jeg kan overskue alle de mennesker, der garanteret er. 

Lørdag skal vi på kjole-jagt Det er nok mere mor end søn, der går ind for det

Mandag har jeg lavet aftale med en fra mødregruppen. Så Villads kan "lege" lidt... 

Så selvom det kun er mor og søn, der holder påskefri, så er der da lidt hygge på programmet

Anmeld

5. april 2012

LykkeB

Mamalou skriver:

I dag skal min kæreste, bonusdatter, søn og jeg en tur i svømmehallen. I morgen skal bonusdatteren hjem og kæresten på job, så der er det kun bettemand (10 mdr) og jeg, der skal hygge. Jeg har overvejet at tage ham med i zoo, men ved ikke om jeg kan overskue alle de mennesker, der garanteret er. 

Lørdag skal vi på kjole-jagt Det er nok mere mor end søn, der går ind for det

Mandag har jeg lavet aftale med en fra mødregruppen. Så Villads kan "lege" lidt... 

Så selvom det kun er mor og søn, der holder påskefri, så er der da lidt hygge på programmet

Det lyder godt nok også hyggeligt. Glæder mig til at jeg man tage i svømmehallen igen 

Anmeld

5. april 2012

Koen.

Jamen i dag skal der bages masser af pizzasnegle og pølsehorn som skal bruges lørdag, i morgen skal der laves 2 hallo kitty fondant kager til lørdag og lørdag skal vi holde fødselsdagsfest for datteren der fylder 2 år den 11 april søndag skal der slappes af, mandag tror jeg vi tager en tur på søfarts museumet som ligger i byen

Anmeld

5. april 2012

Janni.

Jamen idag står den på hygge og en tur på legepladsen med knægten. Imorgen skal jeg bage boller til min niece's 2 års fødselsdag (Tanja. s pige) og Lørdag skal vi fejre hende.  

Søndag er endnu uvist, de lover jo skidt vejr  Mandag står den på påskefrokost hos kærestens bror. 

Rigtig god påske til jer alle..

Anmeld

5. april 2012

Princesspigen

hvad resten af påsken skal gå med ved jeg ikke endnu.. men idag bliver nok en tur på stranden eller i skoven med hunden og lufte den lidt.. bare hygge og nyde vejret

go påske alle sammen

Anmeld

5. april 2012

Lone Jakobsen

igår var vi en tur på indkøb, efterfulgt af aftensmad på mc. donals.

Idag har vi knoklet i haven, bla med at fjerne sten og mos.

imorgen har jeg købt ind til at bage nogle cookies med smarties bagefter skal vi en tur til påskefrokost hos svigerfamilien.

lørdag tror jeg ikke vi skal lave det store, og søndag og mandag er ikke planlagt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.