Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nu kører der et par tråde om at købe brugte børneting, og om det er en god ting at gøre.

Jeg har købt en masse (læs; næsten alt) til min lille søn igennem baby.dk, og jeg vil egentligt gerne sige tak for alle de gode handler, jeg har gjort, og også tak til jer sælgere om jeres ærlighed omkring produkterne (fejl, mangler osv).

Jeg synes, det er fantastisk, denne mulighed eksisterer herinde, hvor man slipper for diverse gebyrer mm.

Så en stor TAK til jer alle - I ved selv, hvem I er.

Hav en god aften allesammen på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Tona

PT skriver:

Nu kører der et par tråde om at købe brugte børneting, og om det er en god ting at gøre.

Jeg har købt en masse (læs; næsten alt) til min lille søn igennem baby.dk, og jeg vil egentligt gerne sige tak for alle de gode handler, jeg har gjort, og også tak til jer sælgere om jeres ærlighed omkring produkterne (fejl, mangler osv).

Jeg synes, det er fantastisk, denne mulighed eksisterer herinde, hvor man slipper for diverse gebyrer mm.

Så en stor TAK til jer alle - I ved selv, hvem I er.

Hav en god aften allesammen på baby.dk

Jeg er så enig med dig. Jeg har også handlet med mange dejlige kvinder her inde fra og fået mange skønne ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.